Hoi Lianne,
Deze tours zijn op verschillende plaatsen in PP te boeken. Ik ben met een driedaagse tour gegaan 3D/2N 35 USD. Kijk voor meer info op www.mekongvietnam.com Tour was redelijk goed, had echter pech met regen bij de floating markets op de Mekong, was behoorlijk wat te zien, echter zoals vaak kwam met niet alles na wat beloofd was. Desondanks was het een goede manier om van PP naar Saigon te reizen (ik denk de beste).
Zal waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaken waar je boekt, vaak komt toch van alles bij elkaar (volgens mij zijn er paar verschillende tours).
Heb in PP geslapen in Okay Guesthouse, 10 USD voor kamer met airco en kabel tv. Verder goede organisatie, goede tours, wel een erg druk (maar goed en goedkoop) restaurant. Als je een klein intiem GH zoek is dit niet jouw keuze maar als je iets zoekt met een goede prijs kwaliteit verhouding waar je makkelijk andere mensen ontmoet dan is dit een goede keuze (er zijn geloof ik wel 80-90 kamers?)
Voor goede info over dit deel van Azie kijk ook op www.travelfish.com of het TT forum van Lonely Planet (heeft een goede search functie)
Nog concrete vragen dan kun je me ook even rechtstreeks mailen.
Alvast veel reisplezier,
Hay