chiang rai naar luang prabangst

• Michelle

ok

dank je

• debbie

okey bedankt,

dus het is een busrit van Thailand naar Laos van rond de 8 uur, of het wordt een vlucht. maar ik heb een beetje gezocht op het internet… zonder veel resultaat. Kun je vliegen van Chiang mai naar laos? en wij gaan vanuit het noorden van thailand, laos in dus om dan van beneden naar boven te reizen is 2 keer dubbel reizen eigenlijk.

Zijn er namen en prijzen verder van wat zo'n vlucht kost?

• Prikker

Ik weet niet wat je bedoelt met een busrit van Thailand naar Laos (waar je vertrekt/aankomt) dus om daar een tijd aan te hangen is moeilijk te zeggen.

Je kunt van Bkk-Chiang Mai, Bkk-Nong Kai, Bkk-Chiang Khong, Chaing Mai/Rai - Luang Prabang, etc etc, wat bedoel je ?

Als je van Bangkok naar Chiang Khong (grens Laos-Huay Xai) wilt reizen kan dat direct vanaf het noordelijk busstation in Bangkok ('s avonds vertrekken en eind in de middag aankomen +/- 16-18 uur). De treinrit van Bkk- Nong Kai is ook een dag.

Binnen 8 uur haal je met de bus vanuit Bangkok niet de grens met Laos hoor…

(… of 't moet een Franse TGV-bus zijn… :D)

• debbie

haha nee dat had ik ook niet gedacht ;)

vanuit chiang mai willen we de grens ergens over naar laos… dit is dus blijkbaar niet te vliegen vanuit chiang mai?

thanks

liefs debbie

• Michelle

Hoi Debbie

ja hoor. je kunt vliegen vanaf chiangmai > Luang Prabang en Vientiane.

• Pukkiepuk

Alleen van Chiang mai naar LP dus !

• debbie

via welke maatschappij gaat dit? Is hier al een internet site van ?

alvast bedankt

liefs debbie

• Pukkiepuk

Alleen met Lao air.

Website kan je zelf ff zoeken via google…..

• silvia

Hallo, ik ben toevallig ook net op internet aan het zoeken naar een mogelijkheid om van Chiang Rai naar Luang Prabang te komen. Als ik nu, zoals jij aangeeft, naar Chiang Khong ga, wat dan? Daar kan je toch niet eens Laos in?? laat staan naar Luang Prabang. Wat bedoel je daar dan mee?Prikker schreef:

• Prikker

Ja hoor, bij Chiang Khong kun je Laos binnen.