Ik wil ook graag zo'n ticket boeken, gedaan via de lao-airlines site, invoice gekregen, maar nu ik krijg met de fax geen gehoor op het bijgeleverde nummer 00(33 4) 42 91 36 41
Nog meer mensen met dit probleem?
Nee, ik heb de fax zonder problemen gestuurd. Alleen heb ik wel een ander fax nummer. Het nummer waar ik het heen gestuurd heb was 006626640663(in thailand). Jij stuur hem naar een nummer in frankrijk, maar het nummer wat hierboven staat klop ook niet met het nummer dat bij mij op de email stond. Dit is 00 33 1 40 20 98 98. In mijn email stond dat ik hem moest faxen naar het kantoor in thailand.
gr. Leonie
Hallo,
Uit jullie berichtjes maak ik op dat het jullie gelukt is een ticket te boeken met lao airlines. Graag zou ik hierover wat advies willen.
Ik wil nl. van Bangkok naar Vientiane met Lao airlines. De enige mogelijkheid om te boeken is geloof ik via hun website, maar daar staan alleen e-mailadressen zonder verdere instructies.
Ik heb al een e-mail gestuurd naar ticketing@laoairlines.com, daarin aangegeven welke tickets ik wil, maar tot op heden nog geen reactie (3 dagen geleden verstuurd). Moet ik meer geduld hebben of hebben jullie suggesties hoe ik het anders/beter kan aanpakken?
Gr. Catherine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?