lao airline

• leonie

Hoi,

Ik heb net geboekt bij lao ailine voor een ticket van luang prabang naar vientiane en nu krijg ik een mailtje dat ik na betaling een voucer krijg waarmee ik naar het hoofdkantoor in vientane moet en dan krijg ik mijn tickets(zie onderstaande). Dat heeft natuurlijk geen elke zin als ik naar vientiane wil vliegen. Heeft iemand hier ervaring mee?

gr. Leonie

Please note our tickets issuing procedure:

- 1 - After you confirm your reservation, we will notify you and send you the invoice by email within two working days about its status (more in case of waiting-list)

- 2 - When you receive this invoice, you have to fill up with your credit card details and signed this authorization on the invoice and fax to (66 2) 664 0 663 (Thailand). Deposit payment authorization representing a 50% of total amount.

- 3 - After credit card debited, we will send you voucher to present at our Laos Airlines Head Office in Vientiane.

• Gert

Hoi,

Ik weet niet of je het ticket al betaald hebt, maar het moet volgens mij geen enkel probleem zijn om in LP een ticket naar Vientiane te krijgen. De vluchten zitten voor zover ik kan nagaan absoluut niet vol en zelfs een ticket voor dezelfde of de volgende dag is geen probleem. Ook als je al betaald heb zou ik me met betalingsbezijs melden bij Lao airlines in LP. Ze kunnen er in elk geval wel tickets uitgeven want ik kocht er een ticket voor vandaag van Phonsevan naar Vientiane.

Good luck

Gert

• leonie

Klopt, ik kreeg net een mailtje van lao airline dat het inderdaad kon.

Dank je wel.

• Nick

Hoi Gert,

Ook ik ben van plan om tickets van Laos te boeken voor okt/nov, ben benieuwd naar je ervaring met Laos airline, laat wat horen als je gevlogen hebt.

Thanks

Nick

• Gert

Dag Nick,

Zoals je ziet leef ik nog. Dus mijn steekproef van 1 vlucht leidt niet tot alarmerende berichten. Ik zal er nog meer maken. Ik heb ook onderweg nog geen negatieve verhalen gehoord.

Succes,

Gert

• Nick

Hoi Gert,

Ben blij dat je nog leeft.

Ik heb inmiddels ook de tickets geboekt van siem reap naar Pakse en van Pakse naar Vientiane.

Ben benieuwd naar je volgende ervaringen.

Fijne dagen in Vientiane.

Nick

• Dick

Laat je niet gek maken over Lao air. Toestellen zijn goed en personeel vakbekwaam. Er is in LP zonder moeite aan tickets te komen, ook voor vluchten vanaf andere locaties. ik snap niet waar al die negatieve verhalen vandaan komen. Ervaring met vlucht LPnar Vientienne, V naar Pakse, V naar vlakte der kruiken.

• Kees

Die negatieve verhalen komen van ons eigen ministerie:

http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=778D6A6EC86D4DDFB03CA6CDB610EAB3X3X58041X28

Mijn ervaring is dat de reisadviezen gebaseerd worden op incidenten die jaren geleden zijn gebeurt.

• Michelle

Ik heb gezien dat je voor usd 192 met Lao airline de volgende vlucht kunt boeken: Siem Reap - Pakse - Vientiane - Bangkok.

De ticket is 1 jaar geldig. Heeft iemand weleens zo n of een soort gelijke ticket gekocht?

Mijn vraag is: kun je in voornoemd geval rustig een weekje in Pakse blijven, je vervolgens op de luchthaven melden om dan naar Vientiane te vliegen. Of moet je het hele traject vooraf vastleggen.

• Nick

Ik heb ook zo'n excursion tickets geboekt van SR-Pakse-Vientiane. Bij het boeken heb ik de hele traject vastgelegd.

Ik weet dus niet of je de datum vrij kan houden.