wonen en werken in laos

• Harm

Nee, NL versie heb ik niet nodig. Maar ik wil graag weten wat er exact in staat. Leuk dat je eind van dit jaar ook naar Laos gaat. Kom anders langs als je in Vientiane bent

• HArm

HEy Judith,

jammer voor je dat ze weer vertrokken is, De nl versie heb je niet nodig maar wil graag weten wat er exact in staat. Als je eind dit jaar in Vientiane bent kom anders eens langs stuur maar ff een pm.

Groet,

Harm

• Sander

Als je wilt zou het leuk zijn als je nog eens contact met me opneemt Harm!

Gr,

Sander

• Harm

Hoi Sander,

zeker altijd leuk. Je kan mij bereiken via infoATenjoy-laos.com. Ik zal je dan mijn gmail geven.

Groetjes,

Harm

ps ben nu in Laos opzoek naar werk en inmiddels verloofd/getrouwd.

• renelaos

hallo ik ben getrouwd in laos en er zyn wel mogelijkheden maar je moet de juiste personen op de juiste plekken kennen.je hebt vergunningen nodig maar daar is aan te komen .ik heb zelf een restaurant aan de mekhong in pak sau en ben ook bezig in vang viang .dus als er vragen zyn ofzo dan hoor ik het wel ik ken ook de juiste personen die papieren kunnen regelen .doei

• Sander

Rene: ik heb wel een paar vragen. Als je zin en tijd hebt kun je mailen op info (ad) golaos.nl

Bedankt in ieder geval voor je reactie. Leuk! En hopelijk gaat alles goed met je in Laos.

• Harm

Beste Rene,

bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels ook in Laos getrouwd. En woon momenteel in Vientiane, moet binnenkort weer terug naar NL om de boel dan af te ronden maar kom snel weer terug. Wellicht eens iets afspreken je kan mij bereiken via hkdijkstra AT gmail . com

Vrolijke groet,

Harm

• renelaos

hallo leuk om te horen.ik ben over een maand in laos.dus mischien kunnen we wat afspreken in vientiane.ik heb ook iemand die alle papieren kan regelen dus mischien dat je nog ergens mee zit dan hoor ik dat wel hier myn a mail renethai@hotmail.com

• renelaos

hallo sander .als je vragen hebt stuur me dan een a mail aub renethai@hotmail.com doei

• renelaos

hallo ludo .ik woon aan de mekhong rivier .en myn family zoekt elk jaar naar goud daar als het laag water is.voor informatie a mail me renethai@hotmail.com doei