wonen en werken in laos

• wil

Wie kan mij zeggen hoe de mogelijkheden zijn om te wonen en/of werken in Laos cq een eigen guesthouse te beginnen.

Wat voor visa/vergunningen zijn hiervoor nodig?

• Frank Eeken

Wil jij ook al daar naar toe? Ik wil ook heel graag,mijn meissie zit daar en ik zou ook wel iets willen beginnen/starten in Laos(Vientiane),werk nu nog bij de KLM dus vlieg voor n prikkie naar Azie(als je wilt kun je misschien wel n keertje mee) Hoop je te spreken gr Frank

• casper

Hi Frank al wat informatie gevonden?

Ik oriënteer me ook op wonen.werken in azie.

Thailand is lastig. Laos kan ik nog geen goeie informatie over vinden.

Groet Casper

• ignace

Heb daar toevallig gisteren met een Italiaan over gesproken.

Hij kent enkele landgenoten die Thailand verruild hebben voor Laos.

Een jaarlijkse vergunning zou 400 euros kosten.

• judith

Hallo

ik ben me ook aan het orienteren op werken en dan vanzelfsprekend natuurlijk ook wonen in Laos. Mijn vriendin woont daar namelijk ook.

Jullie nog tips of al ideeen opgedaan

ik ben zeer benieuwd.

groetjes judith

• Harm

Hi,

go het lijkt wel opeens of ‘heel’ veel mensen hetzelfde hebben als mij. Mijn vriendin woont ook in Vientiane ze wil in het pand van haar moeder een hotel beginnen. Ik wil zelf zsm naar Laos of thailand. Ik ben zelf project manager. Dus als iemand ideeen suggesties heeft of ervaringen wil uitwisselen dan hou ik me aanbevolen.

Groetjes,

Harm

• Sander

Idem hier… Wellicht een ideetje om wat e-mail adresse uit te wisselen en te mailen. Want het wiel meermaal uitvinden zou jammer zijn en elkaar helpen lijkt me nooit mis…

• judith

he Sander mijn email adres is judje1972@live.nl.

ben je al wat verder met je zoek tocht?

leuk om eens te mailen ook met de rest natuurlijk

groetjes Judith

• Sander

Judith: ik ben er nog mee bezig. Ik ga je mailen. De andere geïnteresseerden kunnen dat misschien ook doen?

• judith

hoi Sander

maar heb je wel al ideeen of mogelijk heden gevonden. ben zeer benieuwd. ik ben ook hard bezig te zoeken. hoor van je

groetjes Judith