Hoe moet ik dat weten dan? Ik heb die boot toch nooit gehoord.
Ik denk dat jij zelf een bord voor je kop hebt….. Niet zo snel oordelen en beschuldigen…
Kom op Kees, Denissz zei niet dat jij aso was maar het varen op de speedboat.
Ik weet dat Dennissz het goed bedoelt (ook al zegt ie het een beetje bot), hij reist ook graag en hij heeft ook wel een punt wat die geluidsoverlast betreft, maar ik vind het wel erg uit de westerse mentaliteit geredeneerd. Ik betwijfel erg of er ook maar één Laotiaan is die er ook zo over denkt. Het geluid is inderdaad luid, maar overal in Azië gaat de voortuitgang gepaard met een hoop geluid, of het nu het luide constante getoeter op straat is of de brullende motoren van bussen, motoren en vrachtwagens zijn of de motor van een speedboat. Als je niet tegen vooruitgang in ontwikkeling kunt is Azië niet meer je doel van bestemming.
Als jij lekker met de speedboat wilt gaan, doe je dat gewoon. Als alle westerlingen morgen besluiten niet meer met de speedboat te reizen, gaan er nog steeds evenveel speedboaten af en aan… De speedboat is namelijk snel en heel efficient en helemaal geaccepteerd in de regio. Dat maakt het voor mij niet a-sociaal, maar gewoon een sociaal geaccepteerd iets.
Beste Kees, boos worden is in Azie helemaal “not done”. Ik heb jou niet ene keer bij naam genoemd, dus niet zo snel op je pik getrapt zijn.
En wat Prikker betreft: in grote lijnen heb je wel gelijk, maar ik vind (persoonlijk) dat deze herrie niet echt van vooruitgang getuigd.
Dat de Laotianen niet om de herrie geven is nog daarantoe, maar je bent wel in het op 1 na dichtbeboste land ter wereld. Lijkt me niet echt bevoordelijk voor de natuur.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?