Temperatuur februari/maart

• Annoek

Hallo allen,

Ik zit er aan te denken om half februari voor vier weken naar Laos te gaan. Nu lees ik op verschillende sites dat het in maart erg heet kan worden, men noemt 35 graden. Is dit realistisch? Afgelopen januari was ik in Rangoon, en daar was het heet, zo'n veertig graden.

Dan denk ik, 35 graden, dat moet nog wel te doen zijn… Maar op sites over Birma hebben ze het ook over 35 graden in die periode.. Terwijl dat in de realiteit dus wel anders was.

Natuurlijk, dat hangt ook helemaal af van waar in het land je je bevindt. Ik denk aan vliegen naar Chang Rai, over de Mekong naar Luang Prabang en dan verder afzakken (maar zover ben ik nog niet met mijn internet-ontdekkingsreis ;-))

Is er iemand in deze periode naar Laos geweest die me een realistische kijk op de temperaturen in deze periode kan geven?

Alvast bedankt!

Groet, Annoek.

• renelaos

hallo ja het klopt dat het er rond de 35 gr kan zyn ik woon in laos en ik ga nu zelf ook weer in februari .als er nog meer vragen zyn hoor ik het wel .veel plezier het is een mooi land