GEZOCHT: WHISKY MET COBRA IN FLES

  • Veronique

    Hoi,

    Ik zoek al enige tijd een fles whisky met een cobra slang in.

    In Laos, vlak bij het drielandenpunt in de Gouden Driehoek weet ik dat ze te koop zijn.

    Wie kan mij hiervan op de hoogte brengen waar en hoe ik deze kan kopen?

    U zou mij een enorm plezier doen deze te vinden!

    Groetjes,

    Veronique.

  • Johan

    Eergisteren nog op de Night Market in Luang Prabang gezien… kleine flessen (circa 10 cm hoog) voor 10.000 kip (1 euro) en grotere flessen waar ik de prijs niet van weet…

    Ik hoorde dat ze in Pakse ook verkrijgbaar zijn.

  • Johan

    In het winkeltje centraal op het busstation van Savannakhet staan tientallen flessen in allerlei soorten en maten in de schappen. In de flessen zit een sterke drank, met daarin een cobra met schorpioen in zijn bek. Jonge Laotiaanse mannen schijnen het soms te drinken omdat het goed voor mannelijkheid en potentie zou zijn.

  • Sander1970

    Waarom wil je dit hebben? Ik ben mening dat je dit niet moet kopen omdat deze slangen namelijk op een ellendige manier aan hun einde worden geholpen door ze levend te verzuipen in alcohol. Bovendien is het invoeren van cobra's, dood of levend zwaar illegaal in Nederland.

  • renelaos

    nee je moet lekker gebeten worden door een slang das beter zeker .laat ze maar lekker in de fles gaan.maar het invoeren naar holland is wel strafbaar dus pas op.in luang prabang zijn ze zeker te krygen.

  • jp

    http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/reptielen-en-amfibieen-toebehoren/m808857782-cobra-schorpioen-whisky-cobra-snake-scorpion-whiskey.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr