Mixay Guesthouse Vientiane/ tuk tuk

• Simone

a.s dinsdag reis ik naar Laos waar ik woensdag in de ochtend aan zal komen.

In de Lonely planet kwam ik Mixay Guesthouse tegen. Heeft iemand hier ervaringen mee of weet iemand een ander oke guesthouse?

Is ‘t met een tuk tuk goed te doen vanaf ’t vliegveld naar het centrum van Vientiane?

Groetjes Simone

• Jos J.

Simone,

Ik heb geen ervaringen met guesthouses, omdat wij een eigen huis hebben in Vientiane. Met de tuktuk is het goed te doen vanaf het vliegveld naar het centrum van Vientiane. Op de parkeerplaats van het vliegveld zul je geen tuktuks tegenkomen denk ik. Je zult even een klein stukje moeten lopen richting de doorgaande weg langs het vliegveld, daar kom je genoeg tuktuks tegen. Het vliegveld zelf is niet zo groot hoor.

• Simone Kol

oke een eigen huis daar dat is luxe!!!!! leuk hoor :-) ik ben benieuwd nog nooit in Laos geweest….

Ik zal op zoek gaan naar de tuktuk ;)

• Jos J.

Simone,

Nog een kleine opmerking. Misschien weet je het wel en is het overbodig, dat ik noem, maar denk je aan het meenemen van een paar extra pasfoto's en ongeveer 35 US dollar voor het visum, dat je ter plaatse op het vliegveld moet invullen en betalen?

Groeten,

Jos J.

• GoLaos.nl

Een late reactie en waarschijnlijk te laat voor je Simone maar ik heb ervaring met het Mixay Guesthouse. Het is een groot guesthouse en het is er zuiver. De mensen die er werken kunnen grotendeels Engels (de mensen aan de balie vooral) en het ontbijt is goed (inclusief). De kamers die ik heb gehad stelden niet zoveel voor maar het bed was prima, de ventilator werkte en het was zuiver.

Veel plezier!!!

Op http://www.golaos.nl gaan we nog beginnen aan een onderdeel over accomodatie. Deze zal daarin ook opgenomen worden.

• GoLaos.nl