Hoi,
Heeft iemand ervaring met het boeken van een ticket voor een vluchten binnen laos en cambodja op een korte termijn. Kun je het gokken om bv 2 dagen voor gepland vertrek een ticket te boeken?'(in feb/maart)
Groet judith
Wij hebben in Laos een binnenlandse vlucht geboekt (noord naar zuid). We probeerden een vlucht 2 dagen later te krijgen, maar die was vol, maar konden wel 3 of 4 dagen later vliegen. Wij hadden 4 stoelen nodig, dus dat is misschien ook wat lastiger. Maar volgens mij is het te doen. Er waren op korte termijn genoeg stoelen vrij. Wij doen het trouwens in alle landen omdat wij nooit weten wanneer we ergens zijn!
In Loas rijden ook nachtbussen van noord naar zuid en omgekeerd! Is ook nog een optie.
Veel plezier!
Gr. Natalie
www.mellefeije.web-log.nl
Ik heb ook weleens een interne (binnenlandse) vlucht geboekt in Laos (van Sam Neua naar Vientiane). Ik moest een paar dagen wachten en kon toen vliegen. Het zijn vaak maar kleine vliegtuigjes. Het was overigens een geweldige ervaring en het uitzicht was werkelijk waar adembenemend en elke cent waard. Ik heb er van genoten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?