Laotiaanse mensen in Nederland

• Jos J.

Rich&Nut Schreef:

——————————————————-

> Mijn vrouw, Laotiaanse, 26 jaar is ook op zoek

> naar andere Laotianen in NL, ik ben dus erg

> benieuwd waar jullie allemaal uithangen hier in

> NL..haha

>

> groetjes van ons

Nou, als je het echt wilt weten, wij wonen in Amsterdam.

Groeten,

Jos&Chansamone

• Sander - GoLaos.nl

Beste Ait,

Mocht je interesse hebben dan kun je me even mailen op info@golaos.nl Ik kan je misschien verder helpen.

MVG,

Sander

• Harm

Hoi,

Mijn Latioaanse vriendin komt hier begin september voor een aantal weken, het lijkt ons erg leuk als ze dan wat contact met haar landgenoten heeft. Ik moet helaas die periode werken aangezien ik geen vakantie dagen meer heb.

Mochten jullie dit ook leuk vinden dan hoor ik dat graag mijn e-mail adres is hkdijkstra (at) gmail.com# Reacties van andere mensen zijn ook welkom

Alvast bedankt,

Harm & Santy

• Harm

Hoi,

Mijn Latioaanse vriendin komt hier begin september voor een aantal weken, het lijkt ons erg leuk als ze dan wat contact met haar landgenoten heeft. Ik moet helaas die periode werken aangezien ik geen vakantie dagen meer heb.

Mochten jullie dit ook leuk vinden dan hoor ik dat graag mijn e-mail adres is hkdijkstra (at) gmail.com#

Alvast bedankt,

Harm & Santy

• Eric65

@Harm

Jou vriendin komt in september voor een paar weken naar Nederland.

Ik heb ook een vriendin in Laos en wil haar ook graag naar Nderland laten overkomen voor een vakantie.

Wat moet ik daar allemaal voor doen, welke papieren heb ik nodig. Waar moet ik beginnen?

Ik denk dat jij hier wel ervaring mee hebt.

Als je wil kan je me mailen.

Eric

ericbaak@caiway.nl

• Harm

Hoi Erik,

op de website van de nederlandse ambassade in BKK staat een goede beschrijving. Ze kan het visum via de franse ambassade in Vientiane aanvragen, bij haar was het de eerste keer afgewezen nu is het wel gelukt.

Je mag me altijd mailen.

Succes,

Harm