een praar vragen........

• Jolanda

Aaanstaande vrijdag vertekken we voor vier weken naar Thailand. Sinds een paar dagen hebben we het besluit genomen om ook naar Laos te gaan. We willen in het Noorden van Thailand de grens over naar Laos. Omdat we niet veel tijd meer hebben om ons goed voor te bereiden een paar vragen,

1) We willen vanuit Chang Mai de grens over bij Chiang Khong en dan door naar Luang Prabang. Waar kan je deze tourtjes boeken, en hoelang zal je ongeveer onderweg zijn.

2) Wat is aan te raden om guesthouse vooruit te boeken of kan je bijna overal terecht.

3) Wat betaal je voor een overnachting in een twee persoonskamer incl badkamer.

4) Ik ben tegenstrijdige berichten tegen gekomen over de tempratuur in Laos, wie kan me zeggen wat de weergoden er meestal van maken en dan vooral in de avond uren.

5) We zijn ongeveer een dag of tien in Laos is het dan goed te doen om door te reizen van Luang Prabang naar Vientiane.

6) Ik heb ergens iets gelezen over malaria, komt dat in boven genooemde steden voor ?

Veder zijn alle tips welkom!!!

Grt Jolanda

• lianne

Hallo Jolanda,

Bijna alle antwoorden op je vragen staan met woord en beeld op onze site;

Bosch Vertrekt

Ook guesthouse reports met foto's en prijzen. Dan zie je al een beetje wat je kan verwachten in Laos.

Het kan natuurlijk altijd nog een beetje luxer of juist simpeler.

Malaria; malaria proflylaxe dmv malarone tabletten is aanbevolen in alle gebieden, behalve de “grote steden”zoals bv Luang Prabang en Vientiane.

Wij hebben er voor gekozen om tijdens ons hele verblijf in Laos de malarone te slikken.

Mocht je nog vragen hebben kan je me altijd even mailen dm,v het mailform op mijn site.

• Jolanda

Lianne,

Met veel plezier hebben we jullie avonturen en tips door gelezen.

Hartstikke bedankt voor je reactie.

En voor de volgende reizen veel plezier.

• Tiger Trail

Dag Jolanda,

Mocht je in Luang Prabang leuke dingen willen doen, loop dan even binnen bij Tiger Trail! Leuke dagtochten, voor ieder wat wils. Wil je van tevoren boeken via internet kan dat ook! www.nl.laos-adventures.com

Geniet van de vakantie in Laos!

Adriaan

• Marleen

Hoi Lianne,

ben nu al 2 avonden jullie vakantie site aan het lezen. Wat een leuke en complete beschrijvingen zeg!

De complimenten! Erg leuk om te lezen…