Betaling Gibbon Experience

• Karlijn

Hallo Allemaal,

Ik heb hier op de site al het eea gelezen over de Gibbon Experience en ben daar erg enthousiast over! Nu heb ik de organisatie gemaild met wat vragen. In hun antwoord stond onder meer dat je vooraf (binnen 5 dagen na je reservering) moet betalen (€ 160,-) via PayPal of met je creditcard.

Heeft een van jullie hier ervaring mee? Ik heb dit namelijk nog bij niemand gelezen/gezien. Het kan natuurlijk ook iets nieuws zijn, maar toch…. Ik las namelijk in een bericht van een hele tijd terug dat ze geen aanbetaling vroegen.

Alvast bedankt!

Groet Karlijn

• Elies

Hoi Karlijn,

Een half jaar geleden kreeg ik een zelfde reactie. Pas na betaling via creditcard of paypal werd je reservering bevestigd. Ik heb dit toen niet gedaan om dat je dan ook meteen vast zit aan de datum die je opgeeft, en ik wist niet precies wanneer ik er kon zijn.

Uiteindlijke heb ik de gibbonexpcerience niet meer kunnen doen.

Groetjes Elizabeth

www.elizabeth-ontheroad.nl

• Reneey

Je kunt deze trip gewoon terplaatse boeken en betalen. Scheelt waarschijnlijk de helft.

Ga je naar Changmai?

Alles terplekke regelen!

Dan weet je zeker dat het doorgaat. Het komt nog al eens voor, dat men van niks weet , als je vooruit hebt geboekt.

Ook niet boeken in Bangkok.

De trips worden dagelijks in grote getale georganiseerd. Er is plek zat.

Veel plezier!

Reneey

• pukkie

Hallo reneey,

Mag ik vragen wanneer je de experience hebt gedaan?

Wij gaan namelijk in november.

groetjes pukkie

• sannes25

Hoi Reneey,

Hebben we het nu over dezelfde gibbon activiteit? Ik was afgelopen zomer in Chiang Mai en inderdaad, overal staan borden langs de weg van flight of the gibbons. Dit is echter wat anders dan the gibbon experience, van wat ik heb gehoord zit the gibbon experience in Laos vaak al lange tijd van te voren volgeboekt. Maar als je gelijk hebt zou het mooi zijn, ik zie er ook nogal tegenop om nu een activiteit vast te leggen voor een reis die pas over maanden plaats vindt…

Zelf heb ik inmiddels ook contact gehad met de organisatie en de prijzen zijn alweer gestegen.€ 180 voor de normale en de waterfall en inmiddels is er ook een 3e optie van maarliefst € 250 (!); de zogenaamde Tree Spa gibbon experience. Bij annulering max. een week van te voren krijg je overigens wel 90% van je betaling terug.

Jammer dat dit soort dingen zo commercieel worden. Niet heel lang geleden was het zelfs niet nodig een aanbetaling te doen en de prijzen stijgen ook in een wel erg rap tempo…

• Leonie

Wij gaan morgen de Gibbon experience doen. Gisteren zijn we aangekomen in Laos (Huang Xai), het kantoor binnen gelopen en we konden de dag erna meteen mee. Deze was de Waterfall, wij wilden echter de Classic doen dus moest we nog 1 dag extra wachten. Ik had verwacht door alle verhalen dat we geen schijn van kans hadden om nog mee te gaan maar dat viel dus heel erg mee! In het hoogseizoen zal het wel anders zijn. Je kunt in dollars of thai baht betalen. De prijs is 160 euro, of je nou de classic doet of de waterfall.