Geachte reizigers,
Tekoop
Laatste Editie: Lonely Planet Laos
10 euro excl verzendkosten
Laatste editie: Lonely planet Vietnam Cambodia, Laos
10 euro excl verzendkosten
tel:0625077211
0165564534
info@dirduiken.nl
Geachte reizigers, Sinds ik niet meer werk reis ik. Ik ben bijna zeventig. Bezocht: noord en west Afrika,anderhaf jaar Cuba en langere tijd Mexico, Vorig jaar Cambodja. Eind oktober ga ik naar Laos. Graag wil ik de grens over naar China
bij Na Maw (Boten). Wie heeft daar ervaring mee. Lukt dat niet dan ga ik bij Muang Khua of Nong Haet de grens over naar Vietnam. Wie heeft daar ervaring mee? Met vr. gr. Adriaan
Geachte reizigers, Sinds ik niet meer werk ben ik veel op reis. Ik ben bijna zeventig. Ben geweest; Noord en west Afrika,
anderhalf jaar Cuba, langere tijd Mexico. Vorig jaar Cambodja. Nu 30 oktober naar Laos. Graag wil ik bij Na Maw (Boten) de grens over naar China. Wie heeft daar ervaring mee? Lukt dat niet dan wil ik in het noorden naar Vietnam bij
Nong Haet of Muang Khau. Wie kan mij adviseren? Met vr. gr. Adriaan
Hallo Adriaan,
Ikzelf kan je hier niet erg goed in adviseren. Ik weet niet hoe je engels is, maar je zou eens kunnen kijken op www.travelfish.org. Daar zitten op het forum aardig wat Laos experts en daarnaast is er veel algemene informatie te vinden over o.a. Laos en Vietnam. Aangezien je op 30 oktober al gaat is het misschien een idee om je vraag daar eens voor te leggen, aangezien het hier wat langer kan duren voordat je antwoord krijgt.
Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen,
Sanne
Het beste is om vroeg op de ochtend de grens over te gaan. De grens is open van 8-5. Je moet wel van te voren een visum voor China hebben.
lonely planet site:
You can cross between Yunnan Province in China and Luang Nam Tha Province in Laos at Boten. From Mohan on the Chinese side it’s a two- to three-hour minibus ride to Mengla, the nearest large town.
http://www.wereldreis.tv/countries/laos2.htm
Grensovergang Boten (China)
Bijzonder relaxte grensovergang. Voor eht douanegebouw staan songthaews klaar die je voor weinig naar de Chinese kant van de grens rijden (3 km.).
Bij deze grensovergang wordt geen weekendtoeslag gerekend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?