van Luang Namtha naar Luang Prabang

• inge

Hallo,

Weten jullie hoe je het beste/snelste van Luang Namtha naar Luang Prabang

kan komen? Met de bus? Hoe vaak gaat de bus daar vandaan en gaat deze

's morgens/'s middags/'s avonds?

Ik heb ook begrepen dat Luang Namtha een vliegveld heeft:gaat er een vlucht direct naar Luang Prabang?

Alvast bedankt voor het antwoord.

• joop

Er is een vliegveld, alles splinternieuw, maar hleaas er gaat maar 3x per week een vlucht naar Vientiane.

de snelste manier

vlucht QV602 V 16.00 A 16.50 (gaat op ma -wo- vr- zo)naar Vientiane overstap

op QV105 V 17.30 A 18.10 (wo en zo) of

QV 103 V 18.30 A 19.10 alle dagen in de week

Meer info over vluchten in Laos

http://www.laos-airlines.com/

suc6

joop

• Bart

Heb het gedaan met de minibus. Gewoon effe checken bij greendiscovery ofzo en proberen de kosten van een minibus te delen met andere reizigers. Zal natuurlijk niet zo snel zijn dan met het vliegtuig…

grtz

• freekp

Hoi,

Even aansluitend op deze vraag, wat zijn de kosten van een mini-bus en wat kun je verwachten van zo'n bus?

Ik neem aan dat je ter plekke zo'n mini-bus kan regelen?

Groetjes Kim

• Bart

Deze zijn wel vrij duur aangezien er niet veel andere opties zijn om deze route te doen. Ik dacht ongeveer 120 dollar, maar als je deze kan delen met in totaal 6 reizigers valt het goed mee en het is zijn geld meer dan waard. Openbaar vervoer is ook een optie, maar niet echt de beste optie.

Zo'n minibus kan je vergelijken met een Europese 7-zitter en is naar Aziatische normen comfortabel.

grtz

• freekp

Hoe lang duurt de rit van luang namtha naar Luang prabang ongeveer?

Groetjes freek

• Bart

Hangt ervan af, wij zijn ergens gestopt om te ontbijten. Weet het niet meer zeker, maar ik denk een goeie 8 uur.