Zelf of met chauffeur?

• carina

Zouden jullie aanraden om zelf te reizen door Laos of met een privé chauffeur. We hebben dat voor 10 dagen gedaan in Sri Lanka en dit is goed bevallen. Na 10 dagen werden we aan het strand gedropt en zijn zelf verder gereisd. De luxe van eigen vervoer, maar wij ervaarde daar wel de vrijheid om een eigen daginvulling aan te geven. Toen hebben we dat daar ter plekke bij een lokaal reisbureautje geregeld. Maar kan natuurlijk ook vanuit NL.

Zijn er mensen met ervaringen op dit gebied in Laos?

Groeten, Carina

• ossy

Carina,

In Laos nog niet maar wel in veel andere landen, mijn manier is gaan met een Lonely Planet en reizen gewoon wat je tegnkomt en waar je zin in hebt. Zo doe ik dat al jaren en bevalt me best. Over een paar weken ga ik naar Laos kom met de trein aan in Vietienne en dan zie ik wel, boot bus auto motor huren of een prive chauffeur, kan me niet schelen als ik mar kan reizen.

Veel plezier in Laos you will love it

Ossy

• Renate

Wij hebben genoten van onze reis met auto/chauffeur. Zijn op plaatsen gekomen en hebben dingen gezien, die je niet ziet of meemaakt als je met een touringcarbus rijdt. Je kunt stoppen waar je wilt, heb een grote mate van vrijheid en je bent niet de hele dag bezig om vervoer en andere zaken te regelen.

Goed er hangt een prijskaartje aan en je leeftijd is denk ik ook belangrijk.

Ga in ieder geval, want Laos is super!!!