Pakse naar Ubon Ratchathani

• Carolien

Hoi,

Ik wil begin maart van pakse naar Bangkok

Nu wil ik vanaf Ubon Ratchathani vliegen naar Bangkok. Vanuit daar ga ik door naar Krabi.

Mijn vlucht in Ubon vertrekt om 9.45 uur.

Hoe laat moet ik uiterlijk uit Pakse weg? Hoe kan ik het beste/snelste van Pakse naar Ubon gaan? Taxi? De eerste bus vertrekt pas om 7 uur, ben bang dat dit te laat is en ik mijn vlucht niet kan halen.

Zijn er veel taxi's te vinden in Pakse??

Hoor graag van jullie.

Thanks!

Groet,

Carolien

• Bart

Hoi,

Beste oplossing zou zijn dat je gewoon een vlucht had in de namiddag. Met de eerste bus ben je niet op tijd. Taxi's heb ik in Paksé niet gezien, heb er nu wel niet naar gezocht. In het uiterste geval zal je de dag voordien naar Ubon moeten reizen en daar overnachten.

groeten

• Koffiedick

Wanneer je met de middagbus 15.30 vanuit Pakse naar Ubon rijdt ben je vroeg genoeg voor de nacht slaaptrein naar Bangkok.

De taxis staan trouwens bij de markt km2, op het marktterrein aan de kant van de brug over de mekong. Kosten zullen een 200.000 kip zijn.

In Chong Mek zijn er Thaise taxis, die vragen 1100 Baht, wanneer je geluk hebt kan je afdingen tot 600/800 Baht (als de chauffeur uit ubon komt en op zoek is naar een retour vracht.)

In Ubon zijn trouwens voldoende hotelletjes te vinden in alle prijsklasses, perfect eten, prima super- en kleding markten.

Wanneer je de avond ervoor vertrekt hoef je je geen moment te vervelen. ;)

• joop

Hoi Carolien!

Oplossing van Bart zou practig kunnen zijn, maar hou dan even met onderstaande rekening

Later op de dag zijn er vanuit Ubon Ratchathani richting Bangkok zijn nog 2 vluchten met Thay airways

V 15.45 a 16.50

V 18.30 19.35

Let op deze vluchten komen aan op Don Mueang International airport!!

Vluchten van Bangkok naar Kribi Krabi (4 rechtstreeks vluchten per dag) duren bijna 1.30uur , maar vertrekken wel van Suvarnabhumi International!!

suc6

joop

• Maliyah

I'm impressed! You've managed the amlsot impossible.