gibbon experience

• Elizabeth

Hoi allemaal,

Ik wil graag de gibbon experience doen, maar ik krijg geen contact met het tourburo?! Ik heb 2 maal een email gestuurd naar beide email adressen, maar ik krijg dus geen reactie. Weet iemand of het daar altijd wat langer duurt voor je contact krijgt? En hoe kan ik anders reserveren?

Alvast bedankt!

groeten Elizabeth

• Bart

Kan inderdaad wel een aantal dagen duren.

Een andere manier? Geen idee, ter plaatse maar dan zul je héél veel geluk moeten hebben dat er nog plaats is, tenzij je een aantal dagen later terugkeerd…

groeten

• Elizabeth

Ik heb inmiddels een reactie gehad. Ik had begrepen dat de kosten zo rond de 100 euro lagen. Dit is inmiddels 160 euro geworden. De prijs vind ik nu vrij duur. Maar als het waard is dan heb ik het er wel voor over. Vinden jullie het deze prijs waard?

Alvast bedankt!

groeten elizabeth

• Bart

Dit jaar heb ik rond de 130€ betaald dacht ik. Tja, als je ziet wat de rest van de vakantie in Laos gekost heeft, is het duur. Hier in Europa zou het natuurlijk véél duurder zijn. Het is wel een leuke ervaring, maar ik vond ook dat er meer tijd mocht geweest zijn om te zippen.

Nu wil ik u niet ontmoedigen, ik zou gewoon zeggen: DOEN…

groeten

• Anoukv

Hoi!

Ik wil de gibbon experience ergens in december 09 gaan doen.

Wat is het email adres wat je gebruikt hebt?

Alvast hel erg bedankt!

groetjes Anouk

• Elies

experience@gibbonx.org Dit is het email adres wat ik heb gebruikt.

Helaas heb ik de gibbon experience niet meer gedaan. Maar heel veel plezier!

groetjes Elizabeth

www.elizabeth-ontheroad.nl