Van mijn reisbureau kreeg ik te horen dat het visum bij de grens 35 euro kost, op de prikpagina lees ik 30 dollar. Dat is nogal geen verschil wie of wat heeft gelijk.
Oké 35 dollar of 25 euro voor een maand Laos. Maar ik geloof dat je ook vertrekbelasting moet betalen, is dit juist en om wat voor een bedrag gaat dit.
Wij blijven 2 nachten in Bangkok en vertrekken dan terug naar huis en ook hier moeten we geloof ik vertrekbelasting belasting betalen en dit moet dan geloof ik weer in Baht.
Wie het weet mag het me vertellen, alvast weer hartelijk bedankt voor jullie te nemen moeite. Het is voor ons nu aftellen op naar 16 januari, zien er erg naar uit.
Renate, je moet even naar je ticket kijken. Ik vlieg meestal met EVAair en dan zit de vertrekbelasting in je ticketprijs.
Als de vertrekbelasting bij jou niet in de ticketprijs zit dan moet je idd vanaf Bangkok de vertrekbelasting in Baht betalen. Een aantal jaren geleden was dit de tegenwaarde van usd 25.00. Wellicht dat anderen weten hoe de pijs nu in Baht is.
Inderdaad vliegen we met Eva-Air. We hebben nu nog alleen ons E-ticket, daar staat niets op over vertrekbelasting.
Vorig jaar zijn we van Phnom Penh naar Bangkok gevlogen en na wachten op het vliegveld doorgegaan naar Amsterdam met Eva-Air.
Nu zitten we 2 nachten in Bangkok en vliegen dan pas terug, dus … krijgen we dan wel te maken met vertrekbelasting.
We vliegen van Pakse naar Bangkok en moeten dan de vertrekbelasting in dollars betalen, hoeveel?
Michelle heel hartelijk bedankt voor alle informatie die je ons vertrekt hebt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?