phonsavan

• jacqueline

Op de site van Laoair (www.laoairlines.com) kan ik geen vluchten vinden naar en vanuit Phonsavan. Er moet daar wel een vliegveld zijn! Wie weet hier meer van? En wie kan mij vertellen hoe betrouwbaar de vluchtgegevens zijn? Ben je echt weg op de dag waarvoor je ticket geldt?

Met dank!

Jacqueline

• Rachèle

Je moet kijken naar Xieng Khouang, code XKH dat is Phonsavan. Er zijn alleen vluchten vanuit Vientiane (op sommige sites staat ook van/naar Luang Prabang, maar dat was vroeger)

Ik heb afgelopen maand 2 trajecten gevlogen, VTE-LPQ en LPQ-CNX, beide perfect op tijd en de toestellen zijn netjes en nieuw, je krijgt zelfs nog een lunchpakketje in die 45 minuten. Let wel, er zijn 2 sites, www.laoairlines.com, dit is de echte!! en www.laos-airlines.com, dit is de nepsite, hier niet boeken ook al publiceren ze goedkopere prijzen.

Succes

groetjes

Rachèle

• dick

Hoi Rachele!

Bedankt voor je berichtje! Van de andere namen voor Phonsavan wist ik inmiddels al. Van die nepsite niet! Ik schrok ervan want ik heb namelijk al geboekt! Maar pfff gelukkig dus op de goede site!

Maar ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die nepsite. Betekent het dat als je daar boekt dat je gewoon je geld kwijt bent en zonder ticket/met een nep e-ticket staat??

Bedankt voor je uitgebreide info!

Gr, Jacqueline