Laos of Cambodja?

• Beer

Ik ben momenteel mijn reis aan het plannen van 6 weken door Vietnam, Laos en Cambodja. Nu leek mij dat voldoende tijd om alles te zien, maar hoe meer ik lees, hoe meer ik er achter kom dat het een vluchtig bezoek gaat worden en dat vind ik jammer.

Vietnam wil ik behouden in mijn reisschema, maar Laos of Cambodja moet afvallen. (wat een luxe probleem) Momenteel hou ik 2 weken over voor Laos of Cambodja. Welk land is in combinatie met Vietnam het meest aantrekkelijke?

Hoor graag van jullie. Alle info is welkom op strand, natuur en cultuur niveau.

Bedankt,

Groetjes Beer

• Bart

Voor 2 weken zou ik Cambodja verkiezen. En je hebt er meteen Angkor Wat natuurlijk als hoogtepunt. 2 weken vind ik te weinig voor Laos, dus… maar dat is mijn mening natuurlijk. Anderen kunnen er volledig anders over denken.

Vanuit Ho Chi Minh ben je trouwens heel snel in Phnom Penh.

• Prikker

Ik zou Vietnam met Cambodja combineren.

Niets ten nadele van Laos, dat zou ik namelijk meer tijd dan 2 weken gunnen of in ieder geval niet snel af willen werken.

Maar Cambodja is in twee weken leuk te doen, ik zou ‘t dan ook aan ’t einde plannen, Vietnam is intens en indrukwekkend genoeg en dan heb je Angkor Wat aan 't eind van je reis om je helemaal omver te blazen. Laos is meer relaxed en natuurschoon, beter te combineren met Thailand. Laos na Vietnam zou misschien een beetje tegenvallen.

Da's mijn mening in ieder geval.

• Beer

Bedankt voor de snelle reacties. Jullie bevestigen al mijn vermoeden.

groetjes

• nakluaboy

je kunt beter vietnam laten afvallen ga voor laos en cambodja

nog beter thailand ,laos

• Charlee

Information is power and now I'm a !@#$ing dictaotr.