Van Vientiane vliegen naar Siem Reap wordt te duur. Weet iemand hoeveel reistijd ik kwijt ben als ik dit anders doe? En wat is het handigst? Met dank!
Van Vientiane met de nachtbus naar Paksé. Rond 20u vertrekken in Vientiane en aankomst in Paksé rond 6u in de ochtend. Vanuit Paksé kan je terug de bus nemen naar Siem Reap. Vertrek 's ochtends, aankomst de dag erna rond de middag denk ik.
Ik weet niet wat een vliegticket kost, maar het bespaart wel een hoop tijd natuurlijk.
Hee Bart!
Wat fijn dat je (al zo snel!) een antwoord voor me hebt! Ik weet niet wat je bedoelt met vanuit Pakse “terug”, ik neem aan dat dat gewoon een foutje is, dat dat “terug” daar niet hoort.
Ja het wordt een aardig tripje begrijp ik maar een vliegticket kost ca. 440 euro, dus ik ga gebruik maken van jouw kennis! Hartstikke bedankt!!
Jacqueline
Hoi Michelle en hoi Kees!
Ja daar snap ik niets van!!! Hoe kom ik nou aan die 440,-??! Niet goed gekeken denk ik. Ik heb bij cheaptickets.nl gekeken en net als op vliegtickets.nl is het inderdaad 240,-. Ook naar andere vluchten gekeken, misschien het een en ander verward??? Hm, nou dan moet ik maar even gaan heroverwegen. (Ik maak nog een aantal vluchten en alles bij elkaar loopt dat toch aardig op.).
Bedankt allebei!
Jacqueline
Nee 440,- klopt ook niet, ik was er inmiddels al achter. (Zie mijn reactie aan Michelle en Kees.). En ja, ik bekijk het wel als ik er ben. Ook wat betreft de vlucht. Ik laat het een en ander maar afhangen van de tijd dat ik dan al onderweg ben en wat ik nog wil gaan doen. Ik heb in elk geval door jou nu wel een idee over hoeveel tijd het me kost als ik over land ga. Bedankt in elk geval weer voor je extra info!
Je probeert via een Nederlandse website goedkoop een ticket te boeken van Laos naar Cambodja. Je begrijpt zeker wel dat er bij deze nederlandse sites erg weinig vraag is naar dit soort incourante tickets. Dus met echt voordelige aanbiedingen zullen ze wel niet komen….
Vaak is het beter om op de sitee van de airline zelf te kijken. Bijvoorbeeld Vietnam Airlines of Lao Airlines.
Een andere optie is vanaf Vientianne te reizen naar Udon Thani in Thailand. (Licht op korte afstand van Vientianne. Vanaf daar kan je met Air Asia voor 550B naar Bangkok vliegen. Vanaf Bangkok kan je wellicht goedkoop naar Siem Reap (Bangkok Airways) of goedkoop naar Phnom Penh (Air Asia) en vanaf daar naar Siem Reap. Allemaal online te boeken voor heel weinig geld.
Suc6!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?