Hallo,
Mijn vriend en ik willen voor een maand naar laos nadat we hier in australie klaar zijn.
nu kwam er alleen een aantal vragen op ons pad en ik hoop dat iemand van jullie ons daarmee zou kunnen helpen.
- Klopt het dat je tegenwoordig ook in Laos aan de grens een visum kunt krijgen voor 30 dagen i.p.v de gebruikelijke 15 van eerder?
- Is het aan te raden om het vium al in thailand bij het 1 of andre kantoortje te regelen?
- wat is anders de manier om aan een 30 dagen visum te komen?
- Is het in laos ook zo makkelijk om als het bevald even de grens over te gaan met bv thailand en dan weer een verlengd visum te krijgen?
-Hoe zit het ondertussen in Laos met geldautomaten, waar kun je pinnen en kun je wel overal bij banken geld met je creditcard opnemen?
- Hoe nemen jullie je geld mee; half kip, half bath en 1 vierde us Dollars? Heb zoiets namelijk gelezen in de lonely planet maar aangezien ie wat ouder is weet ik niet of dit logische is, en wat de reden daar precies van is.
- Hoe ijn de wegen op dit moment in Laos, zijn er ondertussen een hoop wegen aangelegd of is het allemaal nog primitief? Wij zullen er in september zijn en dan is het nog regenseizoen.. - hoe is het regenseizoen in laos? heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er dan veel wegen afgesloten?
Wij gaan de grens over bij CHong Mek.. kun je vanaf daar alleen maar met de boot of is er ook nog een andere manier?
Verder zijn natuurlijk alle tips welkom.
Heeeel erg bedankt voor jullie meedenken en antwoorden.
Liefs debbie