Wij zijn op zoek naar een hotel/guesthouse in Luang Prabang. Het liefst met een zwembad, maar ….. we zijn geen miljonairs. Dus een normale prijs.
Schone kamers en eigen sanitair is het belangrijkst.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Renate
Alvast bedankt voor je reactie. Nee deze prijs is oké, zo tot 50 USD voor 2 pers. willen wij indien nodig wel betalen.
Ik neem aan dat je zelf in het guesthouse heb geslapen, kun je mij misschien ook hierover wat gegevens mailen in ieder geval de naam en het adres. Wij gaan pas in januari 2009, hebben wel al onze tickets geboekt A'dam-BKK-LP en voor de rest moeten wij de rest nog inplannen. Dus alles is welkom.
Fijne vakantie gehad Bart?
Groeten Renate
Ik heb geen gegevens over hotels/guesthouses met zwembad. Raadpleeg een paar reisgidsen hieromtrent maar met 50 dollar ga je in Laos wel heel luxueus slapen. Ik herinner me in Pakse een luxehotel en dat was slechts 35 dollar per nacht.
Je hebt dus al een vliegticket naar Luang Prabang. Een tip: neem in LP de boot naar Houay Xai, doe daar de Gibbon Experience voor 3 dagen. Vertrek dan naar Luang Nam Tha en keer zo terug naar Luang Prabang.
Hallo Renate,
Wij waren afgelopen juli een hele week in Luang Prabang. Wij verbleven in het Suan Keo Guesthouse. Ik had het gevonden in de Lonely Planet. Eerst wilden we naar Vanvisa Guesthouse, maar dat was zo donker en zag er echt niet goed uit. Ik ben gewoon verder gaan zoeken en vond toen Suan Keo. Superschone kamers met eigen sanitair en fan. We betaalden 7 $ per kamer. Ze hebben ook kamers met airco. Wij waren super tevreden over dit guesthouse met zeer vriendelijke eigenaars. Ze hebben geen eigen website, maar ik heb eigen guesthouse reports over alle accomodaties die wij bezochten in Laos geplaatst op mijn eigen website.
( www.boschgoesasia.web-log.nl ) kijk bij guesthousereports met info en foto's.
Ook kan je hier meer info vinden over ons verblijf in Luang Prabang.
Mocht je nog meer info willen, of andere vragen hebben dan kan je me ook altijd mailen via de site.
Het is een zeer relaxt klein stadje, neem er ruim de tijd, enkele dagen is echt te kort. Hotels met zwembad zal je niet veel vinden in Luang Prabang, misschien in de allerduurste klasse. Ik heb ze in ieder geval niet gezien. Je budget is erg ruim, daar zal het niet aan liggen. Om te zwemmen kan je ook gewoon naar de watervallen gaan, de Tad Kuang Si, en de Tad Sae watervallen zijn erg mooi en je kan er prima zwemmen midden in een prachtige natuur.
Veel plezier alvast met de voorbereidingen van je reis!
Lianne
Wij verbleven vorig jaar in guesthouse Tum Tum cheng. Schone kamers met airco en eigen badkamer en een leuk zitje op de veranda voor de deur (25 dollar per nacht).
Het is in het westelijke deel van de oude stad, naast de oudste wat. De monniken komen 's-ochtends voor de deur langs…je hoeft dus niet de hoofdstraat op met de offerverkopers om de magie van de saffronroute mee te maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?