Ervaringen online reserveren Lao Airlines

• Rachèle

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het online reserveren op de site van Lao Airlines?

Ik vertrek pas half oktober naar Laos en wil op 9 of 10 november van Luang Prabang naar Chiang Mai vliegen.

Op de site van Lao Airlines kan ik deze vlucht nu al boeken en zij zijn de enige die deze route vliegen (op dit moment). Heeft iemand wel eens op deze site een vlucht geboekt (zo ver voor vertrek) en is alles goed gegaan met de creditcardafschrijving en het mailen van de etix? Ter plaatse reserveren vind ik een beetje tricky omdat er dan maar 3 weken tussen zitten en ik heb een redelijk strak schema heb.

Ander vraagje….is 3 dagen voor vertrek te kort om de trein vanaf BKK naar Nong Khai te reserveren?

Alvast bedankt voor de tips

Groetjes,

Rachèle

• Michelle

Hoi

Reserveren is niet nodig voor Laoair. 3 weken is meer dan genoeg. de enige vlucht die je een week voor de start zou moeten reserveren is van Vientiane > Luang Namtha.

De trein hoef je helemaal niet te reserveren en mocht die vol zitten, ik kan t me niet voorstellen, dan kun je altijd nog met de nachtbus.

• Rachèle

Bedankt voor je antwoord, heb ik weer rust :)