Luang Nam Tha - Luang Phrabang

• Sjors

Hallo,

Weet iemand wat de snelste manier is om van Luang Nam Tha in Luang Phrabang te komen? Dank alvast voor de reactie!

• Prikker

Sjors,

even een tip vooraf, als snelheid voor jou belangrijk is dan moet je niet naar Laos gaan hoor. Dat is niks voor jou.

• Sjors

Klopt, dat weet ik. Het gaat mij dan ook om de ‘gebruikelijke’ manier om van Luang Nam Tha naar Luang Phrabang te komen.

• Loes

De enige manier is met de bus. Er zijn toeristenbussen die in 1 keer doorgassen. Ik weet niet precies hoe lang de tocht is, maar bijna een etmaal geloof ik.

Groetjes Loes

http://loesinazie.punt.nl

• Michelle

9 uurtjes in een prachtige natuurlijke omgeving.

• Sjors

9 uurtjes? Prima! Dan heb ik weer een stukje van de reispuzzel compleet! Dankjewel

• Michelle

als er nog wat te puzzelen valt zeg je t maar:-)

• gerrit

beste allemaal

Lees ook onze ervaring geschreven op 19-08-2007.

Channy van het gelijknamige guesthouse/restaurant biedt ook privé busjes aan. Dan duurt de bochtige rit ‘maar’ zes uur.

Wij hebben daar ook ritjes met een lokale bus gedaan. Echter de bussen waren echt smerig en er werd constant overgegeven…..brrrr….

groet Gerrit

• Nick

Wij waren in november 2006 van LNT naar LP gereisd met een ingehuurd auto, geregeld via Boatlanding (hotel), het kostte …. weet ik niet meer, US$ 100-150 denk ik, zij plaatsten een bordje voor ons om te kijken om er mensen zijn om mee te gaan, om de kosten te delen, helaas niemand, maar wij zijn wel in een keer van LNT naar LP gekomen , in 9 uur geloof ik. Het kostte wel wat maar wij komen er wel.

Nick