Visum

• Sjors

Hallo,

Wij gaan binnenkort voor een maand naar Laos. Het plan voor binnenkomst is als volgt: aankomst Bangkok, doorvliegen naar Chiang Rai, doorreizen naar grens Houix Xay en dan kan de reis echt beginnen.

Nu heb ik een vraag; aangezien we vanaf BKK airport direct door willen naar Chiang Rai moeten we de visum aan de grens met Laos regelen. Is het nu mogelijk om aan de grens een visum te krijgen voor 30 dagen? Ik hoor hier tegengestelde berichten over. Ik heb geen zin om een 30 dagen visum in BKK te regelen omdat ik BKK al gezien heb en het daarom zonde van de tijd vind…

Hoor het wel even!

• Kees

Ik heb dit in 2004 gedaan en toen kreeg ik een visum voor 15 dagen. Ik weet niet of dit inmiddels 30 dagen is. Maar als de reis toch langs Vientianne gaat effe de grens over met Thailand en je hebt weer een nieuw visum. En je hebt direct de Friendship brug gezien….

Voor €20,- met AirAsia naar Chiang Rai neem ik aan?

• Michelle

het laosvisum is nu overal 30 dagen

• Sjors

Das goed nieuws! Geen zorgen over verlenging! dankjewel

• jacqueline

Ik ben afgelopen januari ook vanuit bkk naar chang rai gevlogen en vervolgens met wat bussen naar de grens……3 minuutjes overvaren.

je wordt welkom geheten, je gaat rustig aan een tafeltjes zitten met uitzicht op de rivier en je visum voor 30 dagen wordt ondertussen klaargemaakt!

Maar waarschijnlijk ben je er nu al….