Regenseizoen?

• Ingrid

Hallo iedereen,

Heeft er iemand, ongetwijfeld, ervaring met Laos, Cambodja en Vietnam in het regenseizoen. Ik wil er namelijk naar toe gaan in de maand juli en een paar weken van augustus. Is het dan aan beetje te doen daar of kan ik beter een andere periode uitzoeken (wat niet mee zal vallen in verband met mijn werk)

Alvast bedankt voor een eventuele reactie,

Groetjes Ingrid

• Michelle

Als je last van harde slagregens hebt is het meestal maar kortdurig. Maar het zit ook weleens tegen…..Het water komt ook recht naar beneden, dus een parapluie houdt je droog:-)

Verder ga ik liever in deze periode dan in de warme periode. Want warm is dan echt heet als de zon schijnt. Dan gebruik ik mijn parapluie als parasol.

De regen koelt het zaakje nog een beetje af hoewel het er dan nog echt warm blijft, maar niet zo heet. Geen friise neus dus……:-) Daarvoor moet je terug naar NL.

• Ingrid

Dankje voor je reactie! Het is dus zeker geen verkeerde tijd om te gaan. Gaaf om te horen in ieder geval! :-)

Gr.Ingrid

• debbie

en hoe zit het in de periode half oktober? Wat doet het weer dan in laos?

alles zal natuurlijk wel extra mooit groen zijn dan!!

liefs debbie

• Michelle

Hoi

Ja, half oktober is het regenseizoen afgelopen. Niet dat het er dan niet kan regenen, maar de zon en droog weer zijn dan echt in de meerderheid.