tickets boeken voor december

• Charlotte

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het boeken van Tickets naar Bangkok (voor een reis naar Laos en Cambodja) voor december?

Moeten we er heel erg op tijd bij zijn ivm met steeds minder stoelen en dus duurder wordende tickets? Of kunnen we best een gokje wagen om pas in het najaar te boeken? We weten nl. nog niet zeker of we daadwerkelijk kunnen gaan (hangt af van een aantal factoren.)

De bedoeling is ongeveer een maand te gaan ( de hele maand december dus).

Wat denken jullie: wachten of zo snel mogelijk boeken? Wat is jullie ervaring met laat boeken? We willen natuurlijk wel zo goedkoop mogelijke tickets… ;-)

Groetjes,

Charlotte

• Michelle

Hoi Charlotte

Ik heb mijn ticket naar BKK voor as september afgelopen december geboekt. Die is nu al 100 duurder. Zeker voor december loop je al snel naar een hoger tarief toe.

Maarja……als je nog niet zeker weet wanneer je gaat wordt het een moeilijk verhaaltje:-(

Ik boek altijd bij klm.nl. Dat is gelijk rechtsstreeks.

Kijk eens op die website. Aan de kleurtjes zie je wat de prijzen zijn:-)

succes!

• Nina

Bij alle lijndiensten naar bestemmingen over de hele wereld is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt…. Zeker rond december als iedereen met kerst en de jaarwisseling ergens anders wil zijn kan dat heel lastig worden. En je wilt vast niet het risico lopen dat alle vluchten vol zitten en alleen de peperdure opties nog open staan.

• Hans

Luchtvaartmaatschappijen willen hun stoelen zo vroeg mogelijk verkocht hebben.

Dus hoe vroeger je boekt, des te goedkoper.

• mack

December is zo wie zo een dure maand. Ga je de eind oktober weg dus de hele maand november, scheelt dat soms maar zo de helft. Kijk eens even op de websites van 333travel en BMair. Zelf ga ik 28 oktober met 333 voor € 525 naar BKK. Vind ik toch een goede prijs voor nonstop van uit Duitsland.

• Lia

Weet niet waar je woont maar vanaf Dusseldorf vliegen scheelt een hoop centjes!