Hallo,
Wie kan mij vertellen of het is toegestaan om met een gehuurde motor van Chang Mai naar Laos te gaan. Mag je de grens over?
Mvg
Osbiker
Dat is vragen om moeilijkheden. Als je wilt terugkeren krijg je op zeker problemen en zal je moeten betalen. In Laos kan je heel gemakkelijk een motor huren. Vergeet niet dat het gebied waar jij het over hebt in Laos bijna geen wegen heeft. Zeer bergachtig. Men maakt er gebruik van de Mekong voor transport.
Volgens mij mag je de grens niet over met een eigen vervoermiddel.
Zowel de Thaise verhuurder als de Laotiaanse autoriteiten doen daar moeilijk over.
Ik heb in Laos een aantal keer een brommer (ook crossmotoren gezien) gehuurd, maar kreeg altijd een contract te ondertekenen waarin ik overeenkwam de brommer niet buiten een bepaalde regio (beperkte straal rond de verhuurplaats) te nemen. Het is wel verschrikkelijk leuk om in Laos met een motor rond te rijden.
Hoi Kees,
Bedankt voor je reactie, ik had het al een beetje vermoed dat het moeilijk zou zijn. We willen geen problemen opzoeken. Of we huren motoren in Chang Mai en doen in Noord Thailand een rondje of we nemen een vlucht van BKK naar Vientenne en huren daar een motor.
Misschien is het laatste een optie/
Mvg
Oscar
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?