Vietnam, Laos, Cambodja, Noord Thailand

• Nina

Wie wil medio mei richting Zuidoost Azië afreizen? Mijn plan is 8 wekenlang rondreizen en eventueel ook vrijwilligerswerk doen. Trefwoorden: cultuur, natuur, strand, locale bevolking, fotografie, kunnen relativeren, humor, positieve instelling en openheid. Ik heb al gereisd op eigen houtje: door Peru, Mexico en Guatemala. Nu ga ik voor het eerst naar Azië en heb er enorm veel zin in. Ik ben trouwens 29. Spreekt dit je aan, stuur me dan een mailtje. Ik wacht met spanning jullie reacties af!

• Lia

Hoi Nina,

Is het echt dat je iemand zoekt om mee te reizen of meer voor de gezelligheid. Want alleen reizen in Azie..is super. Veel backpackers en een zeer relaxte houding. Gewoon alleen gaan, de eerste dag maak je al vrienden. Tuurlijk alle begin is eng maar vertrouw erop dat je na 4 dgn denkt, shit dit is heel relaxt en heel makkelijk alleen…

Veel plezier en geniet, het is echt super

• Nicole de Ridder

Hi Nina,

Ik wel medio maart voor 3 maanden die kant op gaan. Laos, Thailand en Maleisie.

Mijn laatste maand en jouw eerste maand kunnen we misschien samen doen?

Ik heb Guatemala en Mexico ook gehad en nu ook voor het eerst naar Azie.

Het is al een tijd geleden dat je deze oproep op internet heb gezet, zijn je plannen nog steeds hetzelfde?

Zo ja, dan hoor ik graag van je.

Groeten,

Nicole

Nina schreef:

>

> Wie wil medio mei richting Zuidoost Azië afreizen? Mijn plan

> is 8 wekenlang rondreizen en eventueel ook vrijwilligerswerk

> doen. Trefwoorden: cultuur, natuur, strand, locale bevolking,

> fotografie, kunnen relativeren, humor, positieve instelling

> en openheid. Ik heb al gereisd op eigen houtje: door Peru,

> Mexico en Guatemala. Nu ga ik voor het eerst naar Azië en heb

> er enorm veel zin in. Ik ben trouwens 29. Spreekt dit je aan,