pinnen

• will

Wij gaan binnekort een rondreis maken door Laos. Wie weet of je in Laos ook kan pinnen?

• Michelle

je kunt alleen in Vientiane pinnen.

• Hans

en dan maar hopen dat die pin-automaat ook werkt.

• Hans

Kijk ook eens op:

http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g293949-i9320-k373855-Money_Vientiane_etc-Laos.html

• Michelle

maar ga je rondreizen, dan zou ik maar gewoon contant geld meenemen. Doe ik ook altijd. Pinnen op Schiphol en wisselen in Laos.

• will

bedankt voor jullie reacties

• Dianne

En het is ook handig om traveller cheques mee te nemen, die kan je daar ook goed omwisselen. Ik zou ze dan wel in USD doen.

• jan25

Beste,

Neem gewoon Thai Bath mee . Daar kun je overal mee betalen. Niet te grote coupures meenemen . Vaak krijg je LAK terug ( 1000 bath is 265.000 lak) de LAK kun je dan gebruiken om kleine bedragen mee te betalen.. Werkt goed !!!! Ben zelf net terug van zes weken Lao

• Roland

Je ziet, ieder heeft z'n eigen waarheid. De mijne is als volgt: travellers cheques is onnodig (lastig te kopen, kost geld), Wij hebben, en naar wat ik zag bij het grenswisselkantoor in Laos, de meeste toeristen 100 $ omgewisseld in Kip. Daarnaast een paar honderd dollar en je kan weken vooruit. Wat Kip hebben is toch wel prettig voor kleinere uitgaven en voor betalen van die Lao's die geen dollars of Bath willen.