vluchthavens

• maria

hallo,

wij kregen hier de tip om met air asia van bkk naar noord thailand te vliegen

alvorens dit te boeken wil ik vragen of iemand weet of internationale vluchten op hetzelfde vliegveld arriveren als waar vandaan de binnenlandse vluchten vertrekken.

dank alvast

groet, Maria

• Anne Mieke

Maria,

Bangkok heeft voor haar binnenlandse en buitenlandse vluchten hetzelfde vliegveld. Op dit moment is dat Don Muang, 35 km noord van Bangkok. Eind september gaat er een splinternieuw vliegveld in gebruik, zuidoost van Bangkok. Voorzover ik weet zal dit vliegveld ook voor Air Asia worden gebruikt. Ik kan mij eerlijkgezegd niet voorstellen dat voor (aansluitende?) binnenlandse vluchten het “oude” vliegveld gebruikt gaat worden omdat het dan met aansluitingen wel erg lastig gaat worden.

gr

Anne Mieke

• Kees

Inderdaad. Vanaf 28 september. Het oude vliegveld zal hoofdzakelijk een militair vliegveld worden.

Het toeval wil dat veel Thai Rak Thai politici grond bezitten rond het nieuwe vliegveld. Die grond is nu enorm in waarde gestegen. Maar dat zal allemaal wel toeval zijn natuurlijk.

• maria

dank jullie wel!

Maria

• Mirjam

Kreeg ook onderstaande bevestiging van AirAsia:

Please be informed that starting from 25th September 2006, Thai AirAsia will

move to operate at Suvanabhumi Airport,

However, before your traveling date please check for up date information

with us again at our call center 66 2 515 9999 open daily Mondays-Sundays at

8am until 9pm.

Groet

Mirjam