visum 30 dagen!

• lianne

Beste mensen,

Er is goed nieuws!!! Het zat er al een beetje aan te komen, maar het is nu echt mogelijk om een 30 dagen visum -on -arrival te bemachtigen.

Ik keek gisteren op de site van een guesthouse in Vientiane waar ik waarschijnlijk heen ga (Villa Sissavad), en zij hadden op hun site staan dat het dus echt mogelijk is.

30 dagen visum -on -arrival bij bv de friendship bridge, waarschijnlijk dus bij alle grensovergangen.

Nu wordt een reis naar Laos dus NOG meer relaxed!

Lianne

• Nick

Goed nieuws, zeker als ik in oktober naar Laos ga, en voor net meer dan 15 dagen!, ik vlieg van siem reap naar pakse, heeft iemand iets gezien dat het ook bij Pakse vliegveld kan?

• Petra

Ben net terug. Kreeg bij de grens van Houaxy zonder te vragen een visum voor 30 dagen.

• Prikker

Bij aankomst op het vliegveld kreeg je altijd al 30 dagen, dus no problems.

• Mirjam

Hoi Petra,

Ff een check voor de zekerheid.. (die plaatsnamen lijken namelijk zo op elkaar.. ;-))

Heb je het over Houei Xai in het noorden, bij Chiang Kong? Zou wel relaxed zijn want dat betekent geen Brussel-gehannes met visum voor 30 dagen!

Thanks voor je reactie!

Groeten

Mirjam

Petra schreef:

>

> Ben net terug. Kreeg bij de grens van Houaxy zonder te vragen

> een visum voor 30 dagen.

• Annegien

hoi mirjam,

ik heb ook bij Houei Xai een visum voor dertig dagen gekregen, en het lijkt me dat petra dezelfde plaats bedoelt :).

groet,

annegien

• Petra

Ja precies, was bij Chiang Kong.

• jan25

kun je me < vast wel > helpen aan het adres en/of website van dit guesthouse. Heb interesse . Ben ook benieuwd naar de prijs

Bedankt

Douangmala en Jan

• lianne

Hallo Jan,

Het adres is;

www.villa-sisavad.com (met 1 s dus!)

Ik kan de prijzen nu niet meer vinden maar het schijnt zoiets van 15 dollar per nacht per kamer te zijn. Wij gaan pas aankomende zomer, dus ALS je er heen gaat, zou ik graag willen weten hoe het je is bevallen.

Groetjes Lianne

• jan25

Beste Lianne ,

Ik krijg de website niet op het scherm. Bestaat de website nog wel ?

Ga je nog naar Savanakhet ??? Ik weet daar nog wel een paar leuke guesthouses voor ongeveer Thai Bath. 300,00 erg local, maar leuk

groet, Jan