Pakse naar don khon/don det

• Nick

Ik zal in okt van SS naar pakse vliegen, hoe kan ik het beste naar de eilandjes reizen? boot/bus? is het te doen in 1 dag?

Graag tips! alvast bedank.

• Loes

Van Pakse naar Don Det kun je met een busje georganiseerd, en dan met een bootje naar het eiland. Ik geloof dat het zo'n 6 uurtjes was in totaal.

• Manfred

Je kunt inderdaad dagelijks vanuit Pakse met een toeristen busje naar de 4000 eilanden.

Je kunt ook gewoon met het openbaar vervoer gaan en die zetten je dan ook af bij de juiste boot. Je bent ongeveer 3 a 4 uur kwijt voor je op de eilanden bent.

• Nick

Bedankt mensen, nog een vraagje, waar kan je die toeristen busje nemen?

• Manfred

In de hoofdstraat waar alle hotels zitten, en volgens mij maar dat weet ik niet zeker, kun je de toeristenbus bij elk hotel boeken.

• Janneke

Oei ik ben jaloers! Don det is zooooo mooi! Ik ben met het openbaar vervoer gegaan, chickenbus..ongeveer 4 uur. Veel plezier!

groetje Janneke

• Angelo

He Hallo

Je kunt inderdaad overal een busje regelen,hotel, op straat.

Maar waarom slechts een dag,tijdgebrek?

Het is absoluut de moeite waard om daar te overnachten,de rust en natuur zullen je belonen.

Als je toch in Pakse bent zou ik ook naar het Bolaven Plateau gaan.

Kijk maar,veel plezier!

Angelo

• Nick

Bedankt allemaal.

Ik ga zeker overnachten op don det of don khon. en ik ga ook naar Bolevan plataeau. omdat ik van Pakse gaan vliegen naar VV, en die vliegt niet elke dag en daarom moet die 2 plekken goed ingepland worden. Van daar.

Ik ga pas in okt. kan nu al niet meer wachten…

• Jan

Hey Nick,

Ga je toevallig reizen met Yvonne?