Lao Mobile en bellen VANUIT Nederland

• jan25

Beste,

Mijn partner komt uit Laos ( Savanakhet STAD) . Haar familie woont daar. De telefoonverbindingen met Laos zijn niet altijd optimaal.

Ik zou graag willen weten of er iemand is die ervaringen heeft met het bellen van Laotiaanse mobiele nummers. Graag wil ik dan weten welke provider men daar heeft. Op dit moment lukt het me niet om naar Laotiaanse mobiele nummers te bellen.

groet, Jan

• andré

Beste Jan,

Op het ogenblik bel ik via voicetraders voor 8 cent p. minuut.

De ontvangst scheelt inderdaad nogal van provider tot provider, en zelfs per telefoon

(de good old nokia 3310 blijft een wereldapparaat) veel wind levert ook al problemen op zelfs in Thulakhom ± 90 km van Vientianne.

Maar ik zal het morgen even proberen na te vragen wat de provider van haar dochter is.

Als het goed is komt mijn vriendin volgende maand naar nl voor 3 maanden.

weet jij toevallig of er een laotiaanse vereniging is. Er moeten 215 laotianen in Nederland wonen.

Groetjes André

• jan25

Best andre ,

215 laotianen in Nederland lijkt me wel heel erggggggggggggggggggg veel. We kennen er denken we erg veel en komen dan op een aantal van rond de 10 uit Er zullen er ongetwijfeld meer zijn, maar 225 ??????

Wil je wat meer weten , mail effe prove naar janvanhedel@hotmail.com

groet, Jan