Hai Kees.>
Thanks voor het compliment van de foto's.Er volgen er nog meer op het web!De motors zijn honda Baja's bij een geweldig restaurantje gehuurd die ook een stuk of 10 a 15 motors verhuren.Ze zijn heel goed onderhouden en je betaald op zeker voor een langere duur 17 dollar per dag.Je krijgt dan ook veel gereedschap mee en binnenbanden etc.Het was een van mijn bijzonderste reizen ooit.Temeer omdat je alles zelf in de hand hebt…Ik zou het adres even voor je op moeten zoeken maar dat is zo geregeld als je dat graag wil hebben
Het is een vietnamees Restaurant al liggend aan de route 13 in Vientienne…Super leuke mensen..Het noorden is dan ook zeer aan te raden.Ook zal ik het wel aanrijden al motor te kunnen rijden want het is best pittig bochten werk etc.Het allermooiste verhaal (20 pagina's) komt nog op mijn website te staan binnenkort..Dit gaat over een dikke off the road weg in het zuiden.Totaal van het pad af verdwaald.Wat een ervaring..
Als je het leuk vind dan kan je je altijd aanmelden op me website om op de hoogte te blijven van de verhalen…(hoeft niet mag wel…) ik ben allang thuis maar wil mijn dagboek compleet hebben op het net.
Nou kees ik hoor het wel van je als je nog ergens iets over wil weten Een ding zijn we overuit..Laos is fantastisch.
Greetz..Van mij
Debby