Hahaha ga wat nuttigs doenPetra of Linda…zielig hoor!
Eh Prikker? Dat had ik nog geeneens gezien dat ze een posting doen onder een pseudoniem?
C&P&L is het de volgende keer?
Maar goed.
Laten we verder niet de boel escaleren. De hint is duidelijk. Alle Laos tips zijn natuurlijk van harte welkom ik lees het gern, maar het moet wel proportioneel blijven. Bijdehandte opmerkingen over “gefrustreerde kijkers” vraagt gewoon om 'n reaktie!
Alle prikbordlezers weten inmiddels heus wel de link van C&P, dus herhaaldelijk plaatsen wekt gewoon irritaties, zeker als je elke week een posting plaats (en dan heb ik het over diverse prikborden waar C&P te lezen zijn)
Is het bijhouden van een website al niet tijdrovend?
Prikker? Bedankt voor je back-up!
Phop kan mai! (ik heb geen Laotische tekens op m'n laptoppie)
Joh, maakt niet uit. Ik sprak ook alleen maar m'n mening.
Wat betekent Phop kan mai trouwens ? M'n Lao is een beetje roestig…
Die nieuwe naam/oude IP truc wordt wel vaker door fakers gebruikt, ik loop al wat langer mee op die prikborden hier, dan ken je de trucjes zo onderhand wel.
Petra lijkt me een beetje een drama-queen. Ik stoor me ook aan haar aanstellerij. Van mij hoeft ze ook helemaal niet te verdwijnen, ik weet niet waar ze dat idee nu weer vandaan heeft. Waarschijnlijk hoopte ze een boel sympathie op te roepen door te dreigen weg te blijven hier. Jammer maar helaas dan.
Petra, mocht je dit lezen, blijf gewoon lekker prikken. Je verhalen zijn best nuttig voor beginnende reizigers, dus maak jezelf niet zo belangrijk en doe gewoon wat je leuk vindt en blijf lekker prikken… Iedereen tevree.
Prikker kan zich beter een beetje inhouden :-(.
Je bent niet in staat om mensen op dit prikbord op een duidelijke manier te adviseren hoe ze het beste, lees met zo min mogelijke valuta-wisseling, aan kippen kunnen komen. Toen ik je daarover becommentarieerde reageerde op een merkwaardige manier. Zie vorige pagina over onderwerp bahtjes. Je vond me arrogant. En verdraagzaamheid had me meer gesierd, zo zei je. Mijn toon was arrogant :-(. …….
Ik zou nu tegen Prikker zeggen: geef zelf nu eens het voorbeeld. Wees dan nu ook eens verdraagzaam:-). Ben benieuwd hoe jij dat gaat doen :-).
Ik heb ook zo mijn gedachten over de verhalen van CenP. Maar anderen vinden dat interessant. Dus laat ik het zo.
Hahahaha, dat zit je nog steeds dwars he ! ROFL !!
Lees die post nog maar eens na, dan zul je zien wat er echt staat in plaats van er vreselijke spookverhalen van te maken en neem het allemaal niet zo persoonlijk.
Danielle, kom … laat je persoonlijke vete's nu voor wat ze zijn. Dit is een informatiebord en niet een persoonlijk profileringsbord. Hoe vermakelijk je stukje ook is, wat wil je nu eigenlijk van me ? Als je m'n stukje van 14:35 vanmiddag gelezen had wist je dat ik Petra opgeroepen heb om gewoon lekker door te blijven prikken en dat niemand vraagt om haar vertrek… Getuigt dat niet van m'n oprechte verdraagzaamheid ?
Guttogut… ga jij altijd zo tekeer als iemand een andere mening heeft dan jij ? Ik heb nog wel zo benadrukt dat ik slechts mijn eigen ervaring beschreef met die Bahtjes en ieder zijn eigen meug/voorkeur gunde. Maar dat is niet genoeg voor jou he .. Het zit je echt nog steeds dwars ! lol … poeh wat ben jij haatdragend zeg !
Groetjes,
Prikker
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?