Vang Vieng: zomaar wat tips

• Charles en Petra

Dit is een oproep om als je in dit backpackers paradijsje bent NIET in een TV bar naar Friends te gaan liggen kijken.

Je hoort lopend soms 3,4 afleveringen door elkaar en vanaf 9 uur ‘ smorgens liggen weirdo’s te Friendsen.

Mijd de TV bars: geen vraag is geen aanbod!

Ga vooral wel tuben, ga kayakken en ga naar de Watergrot…een ervaring op zich!

Tip voor een guesthouse: want door de bomen het bos daar niet meer kunnen zien is lastig:

Aan de hoofdstraat, vrijwel halverwege, even van de weg af:

Sisavang. Keurig, nieuw, schoon, rustig en dat voor 4 dollar per nacht!

Plezier daar en geniet van dit prachtige land zonder Friends!

Charles

www.langevakantie.nl

• Daan

Bedankt voor de tip. Ik ga in februari voor een maand naar Laos.

In de lonely planet kan ik Sisavang niet vinden, maar ik heb het er bij gezet.

Groeten,

Daan

• Kees

Als die lui zo graag naar Friends willen kijken zal me dat een zorg zijn….Prima toch? Net zoals de mensen die een boek lezen of een potje schaak spelen. Ze doen er toch niemand kwaad mee.

Volgens mij zijn het vooral Israeli die uit geldgebrek er een beetje rond hangen.

Na drie dagen tuben heb ik ook effe een rustdagje ingelast….

• Charles en Petra

Hoi Daan,

het is een nieuw guesthouse, dus het staat nog niet in de LP, maar het zit aan de hoofdstraat. Veel plezier!

C&P

• Phoebe, Joey, Chandler, Monica

Nou ja zeg? Gaan P en C (die op elk prikbord hun link achterlaten) vertellen dat je niet naar Friends mag kijken?

Dit gaat me echt te ver hoor? Hou op met mensen te vertellen wat ze niet mogen? Geniet nou maar van het land en probeer niet zoveel in de Internetcafe's te hangen want het lijkt er meer op dat je daar het meest van geniet,…….

Geef mij maar die Friends-lovers dan maar!

• Koen

Het aantrekkelijke van Vang Vieng is niet of het actieve of het luieren, maar juist de combinatie van beide lijkt me.

De beste guesthouses in Vang Vieng liggen overigens niet in de hoofdstraat, maar iets teruggelegen van de hoofdstraat langs de rivier. Prachtige zonsondergangen met uitzichten op de rotsachtige-omgeving en de rivier.

• C&P

Alos je goed leest zeg ik niet wat je niet MAG maar wat we eigenlijk met zijn allen niet zouden moeten willen.Laos bevuilen met de Friends cultuur

En van jou “mag” ik dus niet wat mail lezen?

OK…bedankt voor je advies!

• Kenneth

Werken julli bij Sire of Postbus 51 :?

• Kees

Het is een utopie dat vooruitgang tegen te houden valt. Maar geloof me, alleen toeristen zijn geinterreseert in het kijken van Friends.

• Vrienden

Whoahahahaha!! Goeie Kenneth! PC zijn “Friends zonder Grenzen”

Maar al met al geen ruzie maken met de kerst!

Laten we erop houden dat iedereen moet zelf weten wat ze in Van Vieng doen, stickie roken in de caves, bier drinken op de tubes en 's ochtends chillen met een shake voor een aflevering van Friends!

Niet te vergeten de dag afsluiten met bananapancakes!!