vliegen op luang prabang

• dennis

3 januari vlieg ik vanuit bangkok naar Luang Prabang.

Ik neem aan dat ik visum voor dit land op het vliegveld van L.P. kan regelen, of moet ik dit van te voren regelen in Bangkok?

Ik verblijf maar voor max. 2 weken , dus ik heb geen visum voor 30 dagen nodig.

heefd iemand hier ervaring mee?

Groetjes, Dennis.

• Kees

Ja, als je maximaal 15 dagen van plan bent te verblijven krijg (=koop) je direct een visum aan de grens. Pasfoto en $25. Suc6!

• daan

Hoi Dennis,

Ik heb een vraag. Met welke maatschappij vlieg je van Bangkok naar Luang Prabang? Ik ga in februati naar Laos via bankok. Nu wilde ik met de trein gaan maar het lijkt me wel handig om meteen naar Luang Prabang te vliegen en dan vanaf daar naar het zuiden te gaan. Ik kan bij Air Azia en ook bij Laos Air geen vluchten vinden van Bangkok naar Luang Prabang.

Groeten,

Daan

• Kees

http://www.bangkokair.com (Via Chiang Mai)

• Dennis.

met bangkok air, geboekt via internet voor 2 personen all inclusive euro 250,- exl. visum à euro 30,- ter plaatse in luang prabang.

wij gaan ook vanaf luang prabang via vang vieng naar vientiane en doen elk dorp/stadje aan voor 5 dagen alvorens via thailand door te gaan naar cambodja voor 2 weken en af te sluiten in thailand voor ook 2 weken.

veel plezier en een goede reis toegewenst.

groet, Dennis.