Motorhuur Vientiane

• pebbles

Wij willen in november graag een motor huren voor 2 tot 4 weken en daar in het noorden en zuiden rondtoeren!We weten al dat we op de hoofdwegen moeten blijven ivm gevaar!Toch wil ik vragen of je je paspoort dan daadwerkelijk achtermoet laten als ik de motor ga huren Omdat ik overal verder in het land kom.ALs ze me dan om identiteit gaan vragen Heb ik niets meer bij me.Wie heeft hier ervaring mee.

Bedankt voor reacties

• Kees

Het is mij soms wel eens gelukt om zonder het paspoort als borg er één te huren. Maar ze willen toch wat zekerheid hebben.

• Prikker

Haal een internationaal rijbewijs bij het ANWB… het ziet er officieel uit met z'n stempel en pasfoto en iedereen gelooft dat dat jou paspoort/rijbewijs is.

• joris

hallo,

wij gaan december en januari door laos en zoeken een goed adres voor het huren van een off road motor liefst 500 cc weten jullie een goed adres?

groet joris en kinke

• pebbles

Hoi.

Ja dat hebben we …we hebben gebeld.En ze gereserveerd.

PVO in Vientiane..Dit is tevens een vietnamees restaurant..Schijnt erg goed te zijn

Als je meer wil weten of info zoekt.Mail me gerust.(ik heb telefoonnummers etc)

As zondag vliegen wij weg en ga ik 4 weken rond crossen op een Off the Road.

Spannend.

Groetjes en alvast veel plezier.

Debby

• pebbles

O ja.500 cc niet mogelijk en onnodig 250 cc is meer dan zat.Als je dadelijk echt door de bergen rijdt rij je het gemiddelde van 28km per uur.Duss

veel plezier alvast

• Kees

250cc is meer dan voldoende inderdaad. En een off-road is toch ook wel fijn. De wegen zijn vaak zo slecht dat hard rijden toch niet verantwoord is. Moet er niet aan denken om er met mijn in NL beschaafde 900cc fiets te moeten rondrijden!

In Laos laat men het vee meestal vrij rond lopen. Dat kan erg listig zijn! Ga geen gekke toeren uithalen om een kuikentje te ontwijken, want dat is het niet waard. (Ik heb er helaas een stuk of drie vermoord de laatste keer. Ze rennen plotseling vlak voor je wielen.) Bij een koe zou ik het overigens wel doen!

De medische voorzieningen zijn er erg slecht. Dus probeer de glimmende kant boven te houden!

Veel plezier, want motor rijden in Laos is echt te gek!