visum in Nederland regelen

• Esther

Hallo Allemaal!!

Wij gaan voor ruim een maand naar Laos. En ik wil daarom het visum in Nederland regelen. Want aan de grens kan je alleen maar een visum voor 15 dagen krijgen, en ik heb geen zin om halverwege mijn reis aan het verlengen van de visa te moeten denken.

Wie heeft er ervaringen met het regelen van visa in Nederland. Waar is het het goedkoopst en toch goed geregeld?

Alvast bedankt voor de tips!!

• Marcel

Wij hebben dit bij zo'n bureau gedaan www.visumdienst.nl. Deze zijn zeker NIET goedkoop. ik raad je aan om bij verschillende bureautjes te informeren. Daarnaast kan je natuurlijk ook zelf contact met de ambassade opnemen ( is veel goedkoper)

De prijsverschillen hangen af van de hoeveelheid visa en personen voorwie een visa moet worden aangevraagd.(korting op bemmidelings kosten)

Doorslag om voor deze dienst te kiezen was als volgt.

- Visum voor Laos en CAmbodja voor 2 pers net iets goedkoper dan bij anderen

- Paspoort slechts 5 dgn uit handen

- voor beide landen met een 30 dgn visum

- ondanks de hogere kosten meer tijdswinst tijdens de reis ( is ook heel wat waard)

Veel succes wij gaan over een paar weken!!

• B

Esther, ga je direct naar laos, of ben je nog een dag of twee in bangkok van te voren. Want daar kun je je 30-dagen visum regelen, en als je ietsje meer betaald is het in een dag gebeurd. Kost je 35 dollar, als ik het me goed kan herinneren. Ik heb ook gekeken wat het in nederland kost, was volgens mij iets van 65 euro ofzo, klopt dat?

Dus mocht je nog in bangkok komen zou ik het zeker daar doen.

Veel plezier, laos is geweldig.

• debpacker

Doe het niet.Visum in Nederland gaat je veel poen kosten

Ik ga voor de vierde maal naar Thailand en ben ook al eens in Laos geweest.In vietnam heb ik toen een visum voor 7 dgn geregeld (ik had niet langer nodig) 30 oktober vlieg ik weer naar bangkok.Daar op de khoa san road regel ik altijd vrij goedkoop mijn visums.Ook voor Cambodja gedaan.Als je 3 dagen kan wachten ben je goedkoopste uit 2 dagen iets duurder en next day het duurst maar dan ben je volgens mij nog de helft van nederland kwijt.

Succes en have fun in dat gave land!

Ik kan ook niet wachten ik ga 4 weken op een off the road erdoorheen in november.

…Doeigie.

Esther schreef:

>

> Hallo Allemaal!!

>

> Wij gaan voor ruim een maand naar Laos. En ik wil daarom het

> visum in Nederland regelen. Want aan de grens kan je alleen

> maar een visum voor 15 dagen krijgen, en ik heb geen zin om

> halverwege mijn reis aan het verlengen van de visa te moeten

> denken.

> Wie heeft er ervaringen met het regelen van visa in

> Nederland. Waar is het het goedkoopst en toch goed geregeld?

>

> Alvast bedankt voor de tips!!

• Laura

Hallo B,

Waar heb jij je Laos visum gehaald in BKK? Gewoon bij de ambassade? Waar zit deze ergens en is die makkelijk te bereiken?

Groetjes, Laura

• Laura

Hallo debpacker,

Moet je je paspoort uit handen geven? Wij zitten er n.l. aan te denken om een visum aan te vragen, naar Maleisie te gaan en twee weken later het visum voor Laos weer op te halen. Is dit een optie denk jij?

Groetjes, Laura