Wie heeft goeie tip voor leuke hostels?

• Saskia

Hai, over paar weken zit ik heerlijk in Laos!

Zoveel mensen, zoveel smaken, ik weet het, maar heeft iemand nog een goeie tip voor een gezellig hostel in Vang Vieng, Luang Prabang, Vietiane? Ik zoek niet perse hele rustige hostels, schoon is wel belangrijk, maar gezelligheid (barretje, aan het water, hangmatten, hutjes) ook!

De LP staat vol met hostels natuurlijk, maar tips van mensen die er geweest zijn vind ik waardevoller!

Alvast bedankt!

groeten Saskia

• Saskia

Saskia schreef:

>

> Hai, over paar weken zit ik heerlijk in Laos!

> Zoveel mensen, zoveel smaken, ik weet het, maar heeft iemand

> nog een goeie tip voor een gezellig hostel in Vang Vieng,

> Luang Prabang, Vietiane? Ik zoek niet perse hele rustige

> hostels, schoon is wel belangrijk, maar gezelligheid

> (barretje, aan het water, hangmatten, hutjes) ook!

> De LP staat vol met hostels natuurlijk, maar tips van mensen

> die er geweest zijn vind ik waardevoller!

>

> Alvast bedankt!

>

> groeten Saskia

• steven

haha, we blijven blijkbaar op onze honger zitten!

gr,

steven

• Saskia

he, jij bent Steven met zelfde reisschema als wij (en nog vele anderen…. :-) of ging jij nou direct door naar Laos als je aankomt in Bangkok? Wij vliegen niet met Eva, maar met El Al de 28ste. Dan noord thailand en dan 2 weken Laos, en dan lekker naar Ko Chang, in dat gezellige strand hutje waarvan ik nog niet weet waar 't staat….. :-)

• steven

Yep ik ben idd die Steven die eveneens op 28sept naar bangkok vliegt, maar dan wel met Eva Airways :-) Maar ik vlieg direct door naar Luang Prabang (daarna Nong Khiaw-Muang Ngoi-Vang Vieng-Vientiane) en als alles een beetje normaal verloopt zal ik van 18-24okt met mijn kont(je) op Ko Chang zitten. Aangezien je ook nog geen reactie hebt gekregen op je posting op het Thailand-forum ;-)) weet ik ook nog steeds niet waar ik zal uithangen.

Vorig jaar naar Lonely Beach geweest, was mooi en super gezellig! Dit jaar misschien White Sand Beach, maar denk dat ik daar snel weg zal lopen….we zien wel!

bye bye

steven