chiang rai-luang prabang.

• dennis bellekom

goedemorgen,

hoe laat en vanwaar zou je uit chiang rai moeten vertrekken naar chiang kong, de grens over naar huay xai om nog dezelfde dag te kunnen vertrekken richting luang prabang met de slowboat?

alvast bedankt, Dennis.

• andre

Hoi dennis,

Wij gaan over twee weken hetzelfde traject doen. BKK-Chang Rai (Air Asia). dan naar Chang Kong, grens over en vanuit Huay Xai naar Luang Prabang met de slowboat.

Vanuit BKK hebben we een avondvlucht geboekt voor het mazzelprijsje van 10 EUR pp (was aanbieding). In Chang Rai alvast hotel geregeld via internet en de volgende dag op het gemak (bus?) naar Chang Kong ca. 2,5 uur reizen. Dan de grens over (pont) en visum aldaar regelen voor Laos. Daar in Huay Xai overnachten, want de boten vertrekken tussen 0.800 en 10.00 uur (later niet).

Suc6

André

• jelle

hoe lang duurt het regelen van je visum in Chiang Khong/Huay Xai?

jelle

• dennis bellekom

hoi andre,

heb je de vlucht geregeld via internet en betaald met de creditcard?

• andre

Volgens mij kan je direkt ter plekke een visum kopen voor 15 dagen, kosten ca. 25 US. Ja ik heb de vlucht geregeld en betaald op www.airasia.com gaat perfect, je draait meteen je E-ticket uit.

• Esther

Hoi Andre,

Kan jij mij vertellen waar je dat hotel in Chiang Rai geboekt hebt?

thanx!!

• andre

Hoi Esther,

D'r zijn verschillende pagina's, maar een van de goedkopere hotelsites is :

http://www.thai-islandhopper.com/info/search.htm?optLev=2&optLoc=93&optCat=&optNam=Hotel+Name+Part&Submit=Search

voor Chang Rai.

Als je d;r niet uitkomt kan je direkt online met ze msn-nen. In een peip geregeld.

By the way, wij hebben het Rimrok geboekt, die hebben een zeer scherpe aanbieding op dit moment; ff wat luxe voordat we Laos ingaan.

Suc6

Abdré

• Esther

Hoi Andre,

Bedankt, Ziet er goed uit. Ik had inmiddels al wat andere sites gevonden, maar dan wel met wat duurdere hotels. Dit ziet er goed uit!!