Birma pagina

• Sanny

Waar is myanmar.startpagina.nl nou gebleven? Ik mis 'em al een aantal maanden, net nu ik er dit jaar heenga…

• both

Stel je vraag/vragen maar ik heb dit voorjaar in Birma rond getrokken samen met mijn vrouw. een prachtig land met fantastische bewoners.

• Sandra

Ik heb eigenlijk niet zoveel vragen, maar vond het altijd zo leuk om de berichtjes te lezen. Maar misschien kun je (of je vrouw) mij adviseren m.b.t. te dragen kleding. Ik weet dat korte broeken en rokjes niet gepast zijn voor een vrouw. Maar hoe lang moet bv een rok zijn, en kan je als vrouw in een net hemdje over straat? Een een korte broek/bermuda voor een man? Bedankt alvast!

• Jenny

ik heb al een mailtje naar startpagina gestuurd, myanmar.pagian.nl blijft offline zolang er geen nieuwe moderator gevonden is (baal!!!).

in weg met bnn wat trouwens afgelopen week een item over myanmar, te beluisteren op www.wegmetbnn.nl.

wanneer ga je sanny? ikke 30 november :-)

• Sanny

Ja, jammer he. Maar ja, we misbruiken de Laos pagina gewoon, haha. Ik ga van 7 oktober tot 4 november, en heb er superveel zin in!! Weet jij al hoe je jouw visum gaat regelen?