Accomodatie

• Mathijs

Hallo

Ik ben benieuwd naar wat de gemiddelde prijzen zijn, van , een simpele accomodatie met douche en westers toilet. Backpackers hotels. Ik begreep dat ze best prijzig zijn in vergelijking met de Lostman's in bijvoorbeeld Indonesie. Zijn er dan ook aanbevelingen hoor ik het graag. Alle info is welkom. We vertrekken over 2 wkn.

Alvast bedankt voor de reacties.

• Arjan

Dat ligt er natuurlijk aan waar je zit. Zo zijn Vientiane en Louang Phrabang wat duurder. Wij betaalden van de 4 dollar in Pakbeng tot 25 voor een redelijk luxe kamer in Louang Phrabang, steeds met eigen toilet/douche.

• Jeroen

Arjan,

Waar heb je overnacht in Louang Prabang? Naam, ligging, overige info welkom

groeten,

Jeroen

• Arjan

Volgens mij was de naam SayNamKhan. Deze stond volgens mij niet in de Lonely Planet, maar wel in de Rough Guide. Is in een koloniaal pand in het oude centrum van het stadje, op enkele tientallen meters van de hoofdstraat. Aan de voet van de Phou Si heuvel langs de rivier Nam Khan.

• Mieke

In Laos moet je niet teveel verwachten qua luxe. Je kan er slapen voor een dollar per nacht in een klein dorpje. Dan heb je een klein hutje aan de rivier, een douche met water uit diezelfde rivier en een familie die je in de watten zal leggen. Voor een beetje luxe kan je alleen in de steden wat vinden. Meestal betaal je dan 5 tot 8 dollar voor een schone kamer met eigen toilet en douche. Voor iets minder deel je de badkamer.