Heeft iemand van jullie enige ervaring met het betalen van een ticketloze boeking met bangkok airways en airasia?
groetjes,
steven
Ja. Werkt perfect. Kan vaak ook nog vlak voor een vlucht vertrekt in een internet café.
Beide maatschappijen zijn prima. Verwacht geen luxe maaltijden want daar is de prijs meestal niet naar. Maar een snack of een koekje zit er nog wel in. Free seating dus je kan zelf kiezen waar je gaat ziten.
Ik ben met een Air Asia boeing van Bangkok naar Chiang Rai gevlogen voor 999B (+/- 20 euro) Diverse keren met BangkokAir gevlogen. Die vliegen met een Canadeese ATR72. Uitstekende vliegtuigen die met een korte landingsbaan genoegen kunnen nemen. Speciaal voor eilanden e.d.
kees&mieke,
bedankt voor jullie antwoord alweer! :-) Maar ik had graag meer geweten over de betaling van de booking. Vorig jaar in Thailand heb ik alles laten regelen door Greenwood-travel maar nu voor Laos ga ik alles ne keer zelf doen.
Ik zou graag reeds van hieruit een ticket met Bangkok airways en airasia boeken. De vraag is hoe gaat dit in zijn werk:
- kan ik mijn booking betalen per overschrijving vanuit België of is men verplicht om de betaling ter plaatse te verrichten (cash mogelijk of enkel visa)?
- en wat als je ter plaatse via het internet nog een ticket boekt (zoals jullie), hoe gebeurt de betaling dan?
groetjes,
steven
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?