Laos combineren met?

• sjors

Ik zou in november graag naar Laos gaan en dit willen combineren met (op het eind) een bezoek aan Bangkok en een Thais eiland. Ik vraag me af hoe ik dit moet doen, met een boot of toch een vlucht boeken?

Wat zijn de absolute must sees in Laos? Is er ook een strandgebied waar je lekker kunt relaxen? Op welke stad vlieg je vanuit Amsterdam en met welke maatschappij? Is er ook een touroperator die pakketreizen naar Laos aanbied?

Ik ben van plan zo'n 1,5 tot 2 weken in Laos te blijven en ben vooral op zoek naar natuur en cultuur. Ik hoop dat jullie met wat tips kunnen geven!!

Alvast bedankt!

• Kees

Sjors,

Ik denk dat je je iets meer moet verdiepen voor je besluit naar een land als Laos te gaan. Ik denk niet dat er iemand is die je kan adviseren over de strandgebieden van Laos. En als die er wel is zou ik hem niet vertrouwen….

• steven

1/Boek een vlucht met eva-airways naar bangkok

2/ boek eveneens een nachttreinticket van bangkok naar het noorden van thailand (nong khai)

3/steek daar de grens over naar vientiane

4/doe uw ding in laos

5/boek een vliegticket vanuit vientiane (bijvoorbeeld) naar bangkok

6/kies uw eiland

• Harold

Voor ‘strand’ kan je in Laos alleen terecht bij watervallen (bij L.P heb je een goede), tuben/kanoen in Van Vieng en relaxen in Si Phan Don.

Neem een vlucht voor het hoogseizoen met de KLM, Malaysian of China airlines.

Voor vliegreizen binnen Thailand zie: Bangkokairways of Air-asia.

Vluchten vanuit Laos naar Thaise stranden gaan altijd via BKK.

Succes

• Mathijs

Steven, die trien naar Nong Kai (? ) daar boeken of niet???