Bestaat er een grensovergang om als westerling de grens over te steken van Loei naar Laos en dan door te reizen naar Luang Prabang? Als die grensovergang er is kan ik ter plaatse een visum regelen?
ronny
Tja ik begreep al zoiets, mijn schoonzus had het over een grensovergang die af en toe open is. Helaas is dat vaak voor Thai en niet voor toeristen. Nou ja andere keer, deze keer iets te weinig tijd om via Udon, Vientiane aar Luang Prabang te gaan.
Prikker toch bedankt voor je info, je zou er zo maar naartoe rijden en daar sta je dan een beetje naar Laos te kijken en je mag er niet in. Is me al een keer in Aranyaphratet gebeurt (1996), werden we 500 meter voor de grens met Cambodja aangehouden en we mochten geen stap verder. Heeft wel leuke foto's opgeleverd, maar daar doe je het niet voor.
ronny
Ronny,
ik begrijp wat je bedoelt, maar de hele Mekong-grens-regio tussen Thailand en Laos is wel spectaculair mooi.. dus mocht je geen haast hebben, zou het zeker geen verspilde tijd zijn… zeker zo tegen zonsondergang kun je langs de Mekong echt spectaculair mooie foto's maken !
Speciaal om die reden bleef ik ook in Chiang Khong (noordelijk grenspunt) langer hangen… het was daar zo laid back/gemoedelijk en aangenaam… terwijl er echt geen klap te doen was… gewoon genieten zeg maar…
Groeten,
Prikker
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?